سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان بعد از شش باخت تیمش در هفت هفته ابتدایی لیگ از جواب ندادن بازیکنان جدید گفت که روی تمام آنها حساب باز کرده بود.

اسداله کبیر به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران از ششمین باخت تیمش گفت: ‌روی هر کدام از بازیکنانی که امسال جذب کردیم،‌حساب باز کرده بودیم اما متاسفانه این بازیکنان در تیم ما جواب ندادند و وارد بحران شدیم. یک بازیکن خارجی را تا هفته بعد به تیم اضافه می کنیم اما نیاز به یک خارجی پست پنج هم داریم تا در مرحله مقدماتی به تناوب از این بازیکنان استفاده کنیم.
 
وی ادامه داد:‌ در دیدار مقابل نیروی زمینی بازیکنانمان اشتباهاتی داشتند به خصوص مجید قاسم زاده که در مهار یار روبروی خود دچار مشکل شد و 3 پرتاب پشت هم دریافت کردیم، از همان زمان هم بازی برگشت.

باید باخت را قبول کنیم

کبیر تاکید کرد: دفاع تیم ما در این بازی بد نبود اما عدم تمرکز در برخی لحظات باعث این نتیجه شد. باید در این بازی که راحت شمرده می شد  با آرامش برنده می شدیم اما به هر حال بازی بسکتبال است و باید باخت را قبول کنیم، تیم ما در این دیدار بد بازی کرد.
 
سرمربی گرگان شکایتی هم از داوران بازی داشت که براساس آن اعتراضی هم نوشت. وی ادامه داد: داوران اشتباهاتی داشتند برای مثال در یک صحنه در حالی که هنوز زمان جا به جایی توپ به دو ثانیه هم نرسیده بود برایمان خطای 3 ثانیه اعلام کردند که اتفاقا در بازی هم تاثیرگذار بود. نمی خواهم کسی را متهم کنم اما کاش داوران کمی با دقتتر قضاوت کنند.

خودمان لیگ فشرده می خواستیم

کبیر به مشکلی خودخواسته در لیگ اشاره می کند: بازیکنان ما دیر به تیم رسیده اند و باید به هماهنگی برسند، هماهنگی هم نیاز به تمرین دارد که با دو بازی در هفته ممکن نیست اما این چیزی بوده که خودمان در ابتدای لیگ خواسته ایم و فعلا چشم به فرصت بین دو نیم فصل داریم.  
وی حواشی تیمش را هم رد می کند: بحثهای حاشیه ای مربوط به تیم ما، شایعه است. بازیکنان ما هیچ مشکلی ندارند و تماشاگران هم خوشبختانه حمایت می کنند. فقط در یک بازی دچار مشکل شدیم که آن هم حل شد.  
انتهای پیام/
برچسب ها: کبیر ، گرگان ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار