فرماندهی نیروی انتظامی کل کشور گفت: در جام جهانی تیم ضعیفی وجود ندارد و همه 32 تیم حاضر از قدرت های فوتبال به حساب می آیند و نباید به دنبال قرعه خوب یا بد باشیم.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در خصوص قرعه‌کشی جام جهانی 2014 برزیل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در قرعه‌کشی جام جهانی این بحث مطرح است که شاید به تیم‌های قوی برخورد کنیم یا اینکه با تیم‌های ضعیف مصاف داشته باشیم.
امیدوارم هر اتفاقی که به وقوع می‌پیوندد به نفع فوتبال کشورمان باشد.

فرمانده نیروی انتظامی کشورمان افزود: تیم ملی فوتبال کشورمان عملاً با تیم‌های قوی راحت‌تر بازی می‌کند و من به شخصه دوست دارم که تیم ما صعود کند زیرا مردم کشورمان این اتفاق را دوست دارند.

سردار احمدی‌مقدم ادامه داد: هر زمان تیم‌های ضعیف با تیم ملی بازی‌ کرده‌اند فوتبال کشورمان دچار مشکل شده زیرا شایستگی فوتبال ما در حد بالایی است و فوتبال این‌گونه کشورها در اندازه‌ی ما نیست.

فرمانده‌ی نیروی انتظامی کشورمان تصریح کرد: این درست نیست که انتظارات را بالا ببریم مهم این است که فوتبال خوب و حضور آبرومندانه‌ای در پیکارهای جام جهانی داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم تیم ملی با حضور آبرومندانه و ارائه بازی زیبا در برزیل بتواند از اعتبار فوتبال ملی دفاع کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار