کارشناس فوتبال کشورمان گفت: متأسفانه فوتبال کشورمان با استانداردهای جهانی فاصله دارد و دوست داریم با تیم‌های بلژیک، اکوادور و بوسنی هم‌گروه شویم.

بیژن ذوالفقارنسب در خصوص قرعه‌کشی جام جهانی 2014 برزیل به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قطعاً حضور تیم فوتبال کشورمان در جام جهانی باید تؤام با موفقیت و سربلندی باشد و قرعه خوب می‌تواند در صعود تیم ملی کشورمان به مرحله‌ی بعد مؤثر باشد.

کارشناس و پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه افزود: حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در کانون توجه مردم جهان است و ما باید آبرومندانه ظاهر شویم.

ذوالفقارنسب اضافه کرد: قطعاً تیم ضعیف وجود ندارد چون همه تیمها خوب هستند هر چند به رنکینگ جهانی ارتباطی پیدا نمی‌کند ولی دوست داریم تیمهایی در گروه ما قرار بگیرند که عملاً از لحاظ رتبه بندی جهانی در رده‌های پایینی از کشورمان قرار گرفته باشند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص تیم‌های مناسب به جهت حضور در قرعه‌ی کشورمان گفت: اگر با تیم‌های بلژیک یا سویس و اکوادور یا "شیلی" ودر سید چهارم با بوسینی هم گروه شویم امیدوار به صعود از گروه خواهیم بود.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: ما با تیم‌هایی که فوتبال فیزیکی بازی می کنند بهتر وموفق‌تر هستیم که می توان سوئیس – بلژیک ویا حتی آلمان را نام برد ولی با تیم‌هایی که فوتبال تاکتیکی بازی می کنندهمانند اسپانیا، برزیل، آرژانتین به مشکل برخواهیم خورد.

ذوالفقارنسب در خصوص فوتبال ملی کشورمان تصریح کرد: متاسفانه فوتبال ما کاملاً غیر استاندارد است واز استانداردهای فوتبال جهانی فاصله زیادی دارد دلیلش هم این است که برنامه و موازین مشخصی ندارد واگر به همین منوال پیش برود استاندارد مشخصی برای فوتبال کشورمان تعریف نمی شود.

کارشناس فوتبال کشورمان درپایان به رمز موفقیت تیم ملی کشورمان اشاره وخاطرنشان کرد: اگر می خواهیم تیم ملی کشورمان که متعلق به همه ایرانیان است موفق شود باید آماده وخوب تدارک دیده باشد وبا حریفان قدرتمندی بازی کند وکیفیت فوتبال تالا برود وبا برنامه ریزی به سوی مقصد نهایی که همان صعود به مراحل بعدی جام است دست پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار