کارشناس فوتبال کشورمان گفت: برای اینکه در جام جهانی از آبروی ایران محافظت کنیم باید بازی‌های دوستانه خوبی که کلید موفقیت ما پیش از حضور در جام جهانی است را برگزار کنیم.

افشین پیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه برگزاری مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2014 برزیل علاقه‌مندان به فوتبال دو بحث عمده را مد نظر قرار می‌دهند، یکی از نقطه نظرات این است که ما در جام جهانی با تیم‌های قدرتمند مواجه شویم تا یک محک جدی بخوریم اما بحث دیگر این است که بتوانیم از مرحله گروهی صعود کنیم. اما به اعتقاد من بازی با تیم‌هایی که آنچنان نسبت به ما قوی‌تر نیستند می‌تواند نقطه امیدی برای صعود از مرحله گروهی در جام جهانی باشد که کلید موفقیت ما در این عرصه انجام بازی‌های دوستانه خوب است.

وی تصریح کرد: روبه‌روشدن با تیم‌هایی مثل کامرون، الجزایر، بوسنی و یونان می‌تواند برای ما امیدوار کننده باشد اما تقابل با آرژانتین، برزیل، آلمان و هلند برای ما سخت خواهد بود.

پیروانی افزود: ما باید به جوانان ایران اعتماد کنیم و از آنها در این گونه بازی‌ها استفاده کنیم تا انگیزه جوانان نسبت به حضور در تیم ملی افزایش یابد چرا که به اعتقاد من تکیه کردن به بازیکنان دورگه مثل دانیال داوری و سایرین کار بسیار اشتباهی است.

انتهای پیام/


برچسب ها: کلید ، عرصه ، دوستانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار