سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش 3 ساختمان مجاور محل گود برداری در شهر ری خبر داد.

جلال ملکی درگفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در ساعت 10:04 دقیقه صبح امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از آوار مهیب سه ساختمان در مجاورت محل گود برداری در شهر ری مطلع و بلافاصله آتش نشانان عازم محل حادثه شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه زمینی به متراژ 500 متر مربع و به عمق 6 متر گود برداری شده بود و در مجاورتش این زمین 3 ساختمان با کاربری اداری پزشکی واقع بود که به یکباره هر 3 ساختمان فرو ریخت و به تلی از خاک تبدیل شد.

ملکی افزود: از ابتدای امسال تا هم اکنون این 3 ساختمان و زمین گود برداری شده 3 مرتبه توسط آتش نشانان بازدید شده بود و در آخرین بازدید که در یک ماه گذشته بود کارشناسان آتش نشانی به مالکین این 3 ساختمان توصیه اکید کرده بودند که هر چه زودتر این ساختمانها را تخلیه نمایند که خوشبختانه مالکین به توصیه ها توجه کرده و ملک های خود را تخلیه نموده بودند به همین دلیل این حادثه هیچگونه مصدوم و تلفات جانی در بر نداشت. 

این مقام مسئول در آتش نشانی در پایان عنوان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است و اما بارندگی های این دو روز نیز و سست شدن خاک این زمین و ساختمانها مزید بر علت شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آوار ، شهر ری ، گود برداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار