تیم والیبال باریج اسانس کاشان در هفته ششم لیگ برتر والیبال به مصاف تیم شهرداری ارومیه می‌رود.

مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در طول تعطیلات 20 روزه لیگ تمرینات آماده‌سازی را بدون حضور پنج نفر از بازیکنان دنبال کردیم. آنها همراه تیم ملی در مسابقات جام قهرمانان اروپا حضور داشتند.

وی گفت: در چنین شرایطی ایجاد هماهنگی و آرایش تیمی میان بازیکنان کار بسیار سختی است اما به طور کل به این نوع سیستم لیگ عادت کرده‌ایم و خود را با آن وفق داده‌ایم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر برای بازی با تیم شهرداری ارومیه کمتر از یک هفته است، تمریناتمان با حضور ملی‌پوشان و ترکیب کامل برگزار می‌شود.

وی در خصوص وضعیت امیر غفور قطر پاسور تیم باریج اسانس کاشان اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت امیر غفور رو به بهبود است احتمال حضور وی در ترکیب تیم مقابل ارومی‌ها وجود دارد، البته غفور در طول تمرینات آماده‌سازی به طور صد در صد تمرین نمی‌کرد و تمرین کار با وزنه را انجام می‌داد. ولی خوشبختانه "سیامک افروزی" فیزیوتراپ تیم با تلاش‌های بی وقفه شرایط وی را برای حضور در بازی مقابل ارومیه فراهم کرد.

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان یادآور شد: ما با این آگاهی به ارومیه می‌رویم که آنها می‌خواهند نهایت بهره‌برداری را از میزبانی خود داشته باشند به همین دلیل برای برد نهایت انرژی خود را صرف خواهیم کرد و زحمت می‌کشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ ، والیبال ، کاشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار