مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: به محض این‌که برگه مالیاتی شیث رضایی آماده شود، کارت بازی‌اش صادر خواهد شد.

ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برد مقابل راه‌آهن انگیزه بازیکنان برای پیشرفت بیشتر را برانگیخت تا تمرین‌های خود را پیگیری کنند و این پیروزی‌ها هم چنان ادامه داشته باشد.

وی در مورد شرایط تیم و بازیکنان بیان کرد: از عملکرد بازیکنان راضی هستیم و در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین داریم تا با آمادگی بیشتر در بازی‌های آتی حاضرشویم.

ایران منش در خصوص محرومان و مصدومان در بازی مقابل استقلال خوزستان در روز جمعه گفت: خوشبختانه تا این لحظه محروم و مصدوم نداریم و همه بازیکنان آماده بازی مقابل استقلال خوزستان هستند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در مورد جایگاهشان در جدول اظهار داشت: شرایط رضایت بخشی در جدول رده بندی نداریم به هرحال ما تمام تلاشمان را می کنیم تا مشکلات تیم را برطرف کنیم و جایگاه بهتری را در جدول بدست آوریم.

ایران منش در خصوص نقل و انتقالات و حضور شیث رضایی در مس گفت: قصد داریم یک بازیکن در خط حمله جذب کنیم براین اساس هادی تامینی، کیانوش رحمتی و محمد آبشک را جذب کردیم و 2 بازیکن هم قرار است در تمرینات تیم حاضر شوند اما تا قطعی نشدن حضورشان نمی توانیم اعلام کنیم.

وی در خصوص حضور شیث رضایی افزود: به محض این‌که برگه مالیاتی شیث رضایی آماده شود، کارت بازی‌اش صادر خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در مورد حرف‌ و حدیث‌های بعد از برد تیم ما مقابل راه‌آهن بیان کرد: هر تیمی بعد از این‌که شکست می‌خورد، حرف‌هایی می زند که گل آفساید بوده و یا داوری منصفانه نبوده است ما به نظر داوری احترام می‌گذاریم و به گفته‌های دیگر تیم‌ها کاری نداریم.

ایرانمنش در خصوص نحوه عملکرد سرمربی تیم خاطرنشان کرد: هیچ اولتیماتومی برای مظلومی در نظر نگرفته‌ایم، زیرا روند کاری وی رو به رشد است و تیم را متحول کرده است. مظلومی تلاش می‌کند تا آبروی تیم، بازیکنان و باشگاه را حفظ کند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ایرانمنش ، رضایی ، صادر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار