مدیر عامل باشگاه مس کرمان گفت: لیست نفرات ما کامل است و باید با همین بازیکنان 2 بازی نیم فصل اول را انجام دهیم و بعد با جابه جایی نفرات با دیگر باشگاه ها نواقص تیم را برطرف کنیم.

اکبر ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال ما آماده معاوضه بازیکن با دیگر تیمهای لیگ برتر هستیم تا مشکلاتشان در زمینه کمبود بازیکن را تا حدودی برطرف کنیم.

مدیر عامل باشگاه مس کرمان بیان کرد: ما هنوز مذاکره ای با  باشگاه ذوب آهن برای معاوضه بازیکن نکردیم و در فصل نقل و انتقالات مذاکراتمان را شروع می کنیم تا چند بازیکن ذوب َآهن را به خدمت بگیریم.

وی در جذب بازیکن خارجی در نیم فصل دوم بیان کرد: ما براساس سهیمه مان فقط می توانیم  یک بازیکن خارجی جذب کنیم چند بازیکن  خارجی تست دادند اما مورد تأييد کادر فنی  قرار نگرفتند. به هر حال با وسواس خاصی باید یک سهمیه خارجی را بگیریم براین اساس به دنبال بازیکنی هستیم  که کارساز باشد و مشکلات تیم را برطرف کند. بازیکن شاخص در اختیار مظلومی قرار ندادیم که از این مربی انتظار معجره داشته باشیم.

ایرانمنش بیان کرد: اگر خواسته های مظلومی را برآورده کردیم  و تیم نتیجه  نگرفت آن وقت این مربی را باز خواست می کنیم.

وی درباره تیمش مقابل استقلال در بازی معوقه لیگ برتر گفت:تیم ما نشان داده که همواره مقابل تیمهای صدر جدول بهتر بازی می کند و بازی  با  استقلال هم از این امر مستثني نیست.

 براین اساس ما قصد داریم  با کسب نتیجه مناسب مقابل استقلال تا حدودی  از بحران خارج شویم.

پايان متن/مح


برچسب ها: ی ، ی ، ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار