ايرانمنش گفت: سال 83 در بازی بین مس و تراکتور یکی از مدافعان ما در حق تیم خیانت کرد که باعث شد در آن روز تیم مس 4 گل دریافت کند.

اکبر ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خیانت يک مدافع در سال 83 در بازی که مقابل تراکتور داشتیم باعث شد که در بازي با تراکتور سازي چهار گل بخوريم و من متوجه این موضوع شدم که یکی از مدافعان تیم ما در حق تیم خیانت کرد که باعث شد در آن روز ما 4 گل دریافت کنیم و بازنده آن بازی باشیم و من آن بازیکن را اخراج کردم.

وی افزود: در همان دوره که فصل یادگیری بود گوهرخانی که مدیر عامل تیم تراکتورسازي بود به من زنگ زدند و در مورد همان بازیکن که زمانی مدافع تیم مس بودند از من نظر خواستند و من به وی گفتم زمانی که وی بازیکن مدافع ما بودند بازیکن خوبی بود اما خائن بود و من به همین دلیل وی را اخراج کردم اما گوهرخاني به من گفت: اين مدافع خیلی بازیکن خوبی است و به ما خدمت زیاد کرده است و من هم به او گفتم بله درست است این بازیکن در حق شما خدمت کرده است که در بازی که مقابل تیم تراکتور داشتیم کنار می کشید تا بازیکنان شما به راحتی بتوانند نفوذ کنند و چهار گل به تیم ما بزنند، پس این موضوع که مدافع به تیم شما خدمت کرده است صحت دارد اما به تیم شما خدمت و به تیم ما خیانت کرده است.

وی در ادامه افزود: ما در فوتبال به جایی می‌رسیم که آنها یی که مدیر برنامه تیم ما هستند براي بازیکنان درصدی را مشخص می کند و به آنها پول می دهند که در این بازی نمایشي بازی کن، توپ را کنار بزن، زیاد دفاع نکن، جا را برای بازیکنان آنها خالی کن تا آنها بتوانند گل بزنند و تیمی که قرار است در آن فصل اول بشود، نمیشود و تیمی که حقش نیست با دو بازی به جایگاه اولی می رسد و تمامی هزینه هایی که برای آن تیم خرج شده است هدر می رود و سر نوشت تیم ها تغییر می کند.

وی خاطر نشان کرد: از نظر من تمام جامعه و تمامی تشکیلات باید اصلاح شود اگر جامعه ای تشکیلاتش درست باشند از این گونه مسائل و مشکلات پیش نمی آید.

وی افزود: تنها فساد در فوتبال نیست و در فدراسیون‌های دیگر و جود دارد پس باید برای رفع اینگونه مشکلات هم جامعه و هم افراد سالم باشند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار