به منظور حل مشکل مردم در رابطه با صندوق پشتیبان آینده ، جلسه ای در دفتر دادستان کرمان با حضور مدیران بانک قرض الحسنه رسالت و صندوق پشتیبان آینده تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کرمان ، دادستان عمومی و انقلاب کرمان دراینباره گفت: هم اکنون حسابرسی صندوق پشتیبان آینده با ترکیب دو هیئت مشترک از طرف بانک قرض الحسنه رسالت و صندوق پشتیبان آینده شروع شده است.

یداله موحد با اشاره به اینکه این دو هیئت در محل صندوق یادشده تا پایان هفته جاری حسابرسی را انجام می دهند ، افزود: در صورت لزوم این مهلت تمدید می شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت نیاز در حین حسابرسی یکی از کارشناسان رسمی دادگستری به عنوان ناظر دادسرای کرمان در محل حضور یافته تا از بروز هر گونه اختلاف جلوگیری شود .

موحد تأکید کرد: حضور اعضای هیئت مدیره صندوق پشتیبان آینده در زمان انجام حسابرسی در محل صندوق ضروری است .

وی افزود: فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان حفاظت و امنیت صندوق مذکور و کارکنان آن را در حین حسابرسی تأمین می کند و چنانچه در حین انجام کار از طرف مشتریان و یا افراد غیر، تعرضی صورت بگیرد ، فرد خاطی شناسایی ، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دادسرای کرمان معرفی می شود./ز

برچسب ها: حسابرسی ، صندوق ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
مسعود جباریان
۰۰:۲۳ ۲۱ دی ۱۳۹۲
سلام و خسته نباشید.
من یکی از مشتریان صندوق پشتیبان هستم که نماینده بخش کثیری از دیگر مشتریان نیز میباشم . خواستم اعلام کنم که خبر اعلام شده مبنی بر حسابرسی از پشتیبان صحیح بوده اما هم اکنون بعد از گذشت بیش از یک ماه از این خبر و اتمام حسابرسی هنوز هیچ اقدامی مبنی بازگشت پول مردم انجام نشده و فقط مردم را دور سر می چرخانند و وعده های واهی میدهند. از شما که وظیفه مقدس خبرنگاری را بر عهده دارید خواهشمندم که به خاطر اشک یتیمانی که پول خانواده آنها در این صندوق حیف شده است این ماجرا را پیگیری کنید و مردم را به حق خود برسانید.
اجرتون با حضرت علی اصغر(ص)