جودوکار وزن 60 کیلوگرم کشورمان گفت: در لیگ جودو تعداد حامیان مالی کم است و قراردادها هم تعریفی ندارند.

احمدرضا احمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص رقابت‌های لیگ جودو اظهار داشت: در لیگ جودو امسال عضو تیم قوامین تهران هستم. در جودو نسبت به برخی رشته‌های ورزشی تعداد حامیان مالی کم است در نتیجه تعداد تیم‌های کمتر می شود. هرچه تعداد تیم کمتر باشد کیفیت مسابقات لیگ هم پایین می آید.

احمدی که به تازگی در مسابقات قهرمانی جهان پیشکسوتان در ابوظبی به مدال برنز رسیده است، در خصوص این پیکارها گفت: ما برای اولین بار در رقابت‌های جهانی پیشکسوتان شرکت کردیم و من در رده سنی 35 تا 39 سال و در وزن 60 کیلوگرم توانستم به مدال برنز برسم.

وی تصریح کرد: در وزن ما 5 نفر حضور داشتند (2 جودوکار از روس، لیبی و آلمان) از آنجا که تعداد کمتری شرکت کرده بودند ما مجبور شدیم باهمه رقبا و به صورت دوره‌ای مسابقه بدهیم .

احمدی اذعان داشت: از رقیبانم هیچ شناختی نداشتم ضمن این که تیم پیشکسوتان هیچ اردویی قبل از مسابقات قهرمانی جهان نداشتند و فقط در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت کردیم.

وی در خصوص سوابق خود گفت: من اکنون 37 ساله هستم و 25 سال است جودو کار می‌کنم، 6 بار مدال طلا قهرمانی کشور، یک نقره و 3 مدال برنز قهرمانی کشور را فقط در رده سنی بزرگسالان کسب کرده‌ام چند بار هم به اردوی تیم ملی دعوت شدم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار