دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان پیشکسوتان جودو گفت: حریف برزیلی‌ام به قدری قوی بود که از قدرت بدنم کاسته شد و برابر آذربایجان شکست خوردم.

بیژن عزیزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من در رقابت‌های قهرمانی جهان پیشکسوتان در رده سنی 35 تا 39 سال و وزن 90 کیلوگرم موفق شدم به مدال برنز دست یابم.

دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان پیشکسوتان جودو تصریح کرد: در وزن ما 20 جودوکار حضور داشت که ژاپن و برزیل را شکست دادم رقیب برزیلی‌ام بسیار قدرتمند بود و باعث شد قدرت بدنم کاسته شود به همین علت در مصاف با حریف بعدی که آذربایجان بود باختم و از راهیابی به فینال باز ماندم ضمن اینکه مجبور شدم به گروه بازنده‌ها بروم، در این گروه فرانسه را بردم و برنز گرفتم.

عزیری خاطرنشان کرد: پیش از 13 یا 14 عنوان قهرمانی کشور را در کارنامه خود دارم و چند سال هم به تیم ملی دعوت شدم، اکنون در لیگ بزرگسالان با تیم مؤسسه قوانین قرارداد بسته‌ام و مبارزه خواهم کرد.

وی در انتها خاطرنشان کرد: از یعقوب بخاری که در مسابقات قهرمانی جهان پیشکسوتان به عنوان مربی و سرپرست همراه ملی‌پوشان بود تشکر می‌کنم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار