امروز "سه شنبه 12 آذر ماه 92"؛

"وزش باد" شدید در غرب کشور/ نفوذ "هوای سرد" به نوار شمالی، کاهش محسوس دما

امروز در برخی مناطق غرب کشور وزش باد نسبتا شدید رخ می دهد و همچنین از اواسط امروز بتدریج با نفوذ هوای سرد به نوار شمالی، کاهش محسوس دما در این مناطق به ویژه سواحل دریای خزر و بارش برف و باران در شمال غرب، سواحل شمالی، دامنه های البرز پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "سه شنبه 12 آذر ماه 92" در برخی مناطق غرب کشور وزش باد نسبتا شدید رخ می دهد و همچنین از اواسط امروز بتدریج با نفوذ هوای سرد به نوار شمالی، کاهش محسوس دما در این مناطق به ویژه سواحل دریای خزر و بارش برف و باران در شمال غرب، سواحل شمالی، دامنه های البرز و بتدریج فردا غلاوه بر نواحی فوق در غرب، دامنه های زاگرس و شمال شرق پیش بینی می شود.


براساس این گزارش، شدت بارش ها بعدازظهر امروز در گیلان و فردا در استان های گیلان، مازندران، گلستان و دامنه های زاگرس خواهد بود و همچنین دریای خزر از بعدازظهر امروز  و طی فردا مواج وتوفانیست.

لازم به ذکر است، بارش ها در مناطق ذکر شده به تناوب تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، نيمه ابري و غبارصبحگاهي اوایل شب بتدريج ابري پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود با افزایش نسبت به روز قبل به 17 درجه و در کمترین حالت به 8 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر10 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار