گودرزی گفت: از اواسط روز با نفوذ هوای سرد به نوار شمالی کشور کاهش محسوس دما در سواحل شمالی و شمال غرب و دامنه های البرز بارش باران و در مناطق مرتفع بارش برف و کاهش محسوس دما خواهیم داشت.

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت اب و هوای کشور طی روزهای آینده افزود: از بعدازظهر امروز "دوشنبه 11 آذر ماه 92" وزش بادهای جنوبی برای سواحل دریای خزر بویژه سواحل غربی و استان اردبیل رخ می دهد و تا اواسط فردا ادامه دارد و طی این مدت در مناطق ذکر شده دمای هوا بطور محسوس افزایش پیدا می کند.

وی افزود: فردا "سه شنبه 12 آذر ماه 92" در برخی مناطق شمال غرب وزش باد شدید رخ می دهد و همچنین اواسط روز با نفوذ هوای سرد به نوار شمالی کشور کاهش محسوس  دما در سواحل شمالی و شمال غرب و دامنه های البرز بارش باران و در مناطق مرتفع بارش برف و کاهش محسوس دما خواهیم داشت که در روز چهارشنبه علاوه بر مناطق فوق در غرب دامنه های زاگرس و شمال شرق نیز بارش برف و باران دور از انتظار نیست.



گودرزی اظهار داشت: شدت بارش ها فردا بعدازظهر در استان گیلان و روز چهارشنبه در استان های گیلان، مازندران، گلستان و دامنه های زاگرس خواهد بود که سبب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و طغیان مسیل ها خواهد شد.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: این ناپایداری های جوی تا پایان هفته ادامه خواهد یافت همچنین دریای خزر به سبب وزش بادهای شدید مواج و طوفانی خواهد بود.

گودرزی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی 2 روز آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران در ادامه وقت امروز، در بعضی ساعات افزایش ابر و فردا، نیمه ابري بتدریج ابري و وزش باد خواهد بود که اواخر وقت فردا افزایش ابر و از نیمه شب فردا بارش های پراکنده در تهران آغاز می شود، همچنین از روز چهارشنبه کاهش محسوس دما در تهران پیش بینی می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار