ساری /

کاهش دمای هوای مازندران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته

هوای مازندران سه شنبه و چهارشنبه این هفته بارانی و سرد می شود

 

مدیر کل هواشنای مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری از بارش برف و باران و سرد شدن هوای استان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری خبر داد و گفت:

براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت هوای مازندران از ساعت 10 صبح امروز صاف تا نیمه ابری شد و این وضعیت در روز دوشنبه نیز با همراه افزایش نسبی دما، ادامه می یابد.

داداشی وضعیت دریای مازندران را در روز یکشنبه مواج بتدریج باکاهش موج و سمت باد را شمال غربی تا غرب و سرعت باد را نیز چهار تا 10 متر بر ثانیه اعلام کرد و افزود: وضعیت جوی استان در روز چهارشنبه این هفته را ابری با بارش باران ، وزش باد و در ارتفاعات با بارش برف پیش بینی کرد و افزود: ناپایداری هوای مازندران از چهارشنبه شب کاهش خواهد یافت.

وی همچنین به بارندگی های صورت گرفته در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: از بعد از ظهر شنبه تا ساعت 10 صبح امروز (یکشنبه) در گلوگاه 8/42 ، بندرامیرآباد 6/39 ، ساری

4/38 ، قائمشهر 6/21 ، دشت ناز ساری 6/14 ، پل سفید 9/12 ، کیاسر 5/12 ، آمل 2/12 ، آلاشت 6/11 ، نوشهر 6/10 ، بابلسر 4/8 ، سیاه بیش 4/4 و کجور یک میلی متر بارش باران ثبت شد.

مدیر کل هواشنای مازندران افزود:در این مدت نیز بیشترین میزان سرعت باد 61 کیلومتر در ساعت در کجور و آمل و کمترین میزان سرعت باد نیز با 18 کیلومتر در ساعت در آلاشت به ثبت رسیده است.

داداشی بیشینه دمای هوای امروز ساری را با 10 درجه کاهش نسبت به روز گذشته 20 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دمای هوای امروز این شهر را نیز با سه درجه کاهش نسبت به شب گذشته هشت درجه سانتی گراد بالای صفر ذکرکرد./س

انتهای پیام //

برچسب ها: هوا ، مازندران ، دما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.