استاندار گیلان با حضور در دانشکده فنی فومن از مقام علمی اندیشمند و دانشمند برجسته ی گیلان ، پروفسور فضل الله رضا تجلیل کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ محمد علی نجفی در این نشست با اشاره به اینکه گیلان ؛ سرزمین بزرگان ایران و جهان است گفت : پروفسور فضل الله رضا ؛ اندیشمند و دانشمند برجسته ی گیلانی و چهره ماندگار ایران ، یکی از فرزندان شایسته این دیار پر افتخار است که در تولید علم و فناوری در دنیای کنونی نقش تأثیرگذاردارد .

استاندار افزود : تلاش ها و کوشش های پروفسور رضا در توسعه ی علم و دانش سبب شده است که نام نیکی از ایران و ایرانی و مردمان فرهیخته ی گیلان در جهان طنین افکن شود .
وی تأکید کرد : تقدیر از خدمات علمی ارزنده ی این اندیشمند برجسته و پرآوازه در واقع پاسداشت مقام علم و نام آوران ایران اسلامی است .

پروفسور فضل الله رضا نیز در این دیدار با بیان اینکه ایرانیان خارج از کشور باید از خود بپرسند که برای کشورمان چه کرده اند گفت: بزرگان این دیار زنان و مردانی هستند که در گرمای هوا در شالیزارها سخت کوشانه در حال تلاش و کوششند .
وی بهترین نوع خدمت را در خدمت مردم بودن دانست و با ابراز خرسندی از حضور در گیلان گفت : باید با قدر دانستن نعمات الهی گیلان در اندیشه ی خدمت به این مردم و دیار باشیم ./.س

انتهای پیام
برچسب ها: تجلیل ، پروفسور ، رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.