انجمن سینمای جوان تنها نهادی است که حلقه وصل بین استان‌های کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران حاضر در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل انجمن سینمای جوان با حضور "حجت‌الله ایوبی" رئیس سازمان سینمایی، "هاشم میرزاخانی" مدیر عامل قبلی انجمن سینمای جوان و "حبیب ایل بیگی" مدیر عامل جدید انجمن به همراه معاونان انجمن سینمای جوان ظهر امروز در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
 
ایوبی رییس سازمان سینمایی ضمن خوش آمدگویی گفت: جلسات تودیع و معارفه بهانه‌ای است برای اینکه تقدیر کنیم از کسانی که مشعل دار مکان‌های پرفراز و فرود هستند و خوش آمد می‌گویم به افرادی که با اقتدار و تدبیر ادامه دهنده این راه هستند.
 
وی ادامه داد: امروز جلسه مهمی برای سینمای کشور محسوب می‌شود. سینمای جوان یکی از موسسات وابسته به سینمایی کشور است و همانطور که قبلا اشاره کرده بودم سینمای جوان مدرسه سینمای ایران است.
 
وی افزود: انمجمن سینمای جوان خانه‌ی برای اهالی سینما بوده، کسانی که سال‌ها عضو این خانه هستند، همیشه احساس جوانی می‌کنند و خود را عضو این خانه می‌دانند.
 
ایوبی اظهار داشت: سینمای جوان و انجمن سینمای جوان حلقه وصل سینمای کشور است و تنها نهالی بوده که در حوزه سینما با استان‌های دیگر کشور در ارتباط است.
 
وی گفت: امیدوار هستیم که از طریق انجمن سینمایی جوان و با تقویت آن گام‌های بلندی را برای سینمای ایران برداریم.
 
رییس سازمان سینمایی تصریح کرد: از هاشم میرزاخانی به خاطر تلاش‌های وی در این مدت تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
وی با آینده‌نگری سعی کرد که انجمن را به جایگاه درخود برساند.
 
ایوبی اظهار داشت: مدیریت جدید از نو ساختن و نفی اینکه گذشته نسبت بلکه آنچه که به ارث رسیده را باید ادامه داد. این چراغ را روشن نگه می‌دارد.
 
وی ادامه داد: در هر دوره مدیریتی موافقان و مخالفینی وجود دارد، ولی با انرژی مثبت و لبخند آرزوی توفیق برای میرزاخانی را دارم.

رئیس سازمان سینمایی ضمن اشاره به اینکه مراسم تودیع و معارفه سرپرست موسسه رسانه‌های تصویری و مدیرعامل جدید هم برگزار می‌شود، گفت: حسین مسافر آستانه به عنوان مدیرعامل جدید موسسه رسانه‌های تصویری شاید برای اهالی سینما، چهره سینمایی نباشد و بیشتر فعالیت وی در تئاتر بوده است.
 
ایوبی ادامه داد: تئاتر مرز بین سینما بوده چون تئاتر به سینما خدمت کرده است و بعضی از اهالی سینما کار خود را از تئاتر شروع کردند.
 
وی تصریح کرد: موسسه رسانه‌های تصویری مکانی مهم است و می‌تواند به سینمای کشور کمک کند، قرار نیست که بخش خصوصی رقیب سینما باشد بلکه باید دوست و رفیق هم باشند.
 
ایوبی ادامه داد: باید کمک کنیم تا موسسه رسانه‌های تصویری راههای نرفته را طی کند.
 
ایوبی گفت: این عزیزان در سالهای سختی، سینما را هدایت و نجات دادند، همه مدیران  و خادمان سینمای کشور به اعتلای ایران سربلند چشم امید دارند.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار