یکی از مراجع تقلید شیعیان جهان بر لزوم ترویج خصوصیات مهدوی در جامعه تأکید کرد و گفت: باید سبک زندگی مهدوی را در جامعه رواج دهیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت الله سید محمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با رئیس پژوهشکده مهدویت که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد با بیان اینکه مسئله امامت دارای جامعیت و فراگیری است، گفت: وقتی این جامعیت پذیرفته شود باید تمام دستورات زندگی را از ائمه و امامان دریافت کنیم.

وی با تاکید بر الگوگیری از ائمه بیان کرد: با توجه به اینکه انسان دچار اشتباه می‌شود خداوند تأکید کرده که از ائمه پیروی کنید تا اصلاح شوید.

استاد برجسته حوزه ادامه داد:‌ در صورت انجام اشتباه نیز خداوند راه توبه را باز گذاشته تا انسان با توبه دوباره به راه راست و صراط مستقیم بازگردد.

وی با اشاره به وجود امام زمان(عج) بیان کرد: خداوند وجود حجت را برای این در زمین قرار داده که درهای توبه باز باشد و اگر چنین نبود قطعا راهی برای توبه نبود.

آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد: ما باید سبک زندگی خود را نیز از ائمه و حضرت مهدی(عج) دریافت کنیم.

وی در ادامه خطاب به اعضای پژوهشکده مهدویت عنوان داشت: باید خصوصیات مهدوی را در زندگی نهادینه و مردم را با این موارد آشنا کرده و سبک زندگی مهدوی را در جامعه رواج دهیم./س

برچسب ها: قم ، سبک ، زندگی ، مهدوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.