خوزه مورینیو سرمربی تیم چلسی گفت: لوکاکو باید به دنیا بگوید چرا در اورتون است و در چلسی نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری تری بال فوتبال، خوزه مورینیو سرمربی تیم چلسی در خصوص بازیکن قرضی اورتون روملو لوکاکو گفت: روملو علاقه زیادی به صحبت کردن دارد، او پسر جوانی است که صحبت کردن را دوست دارد، اما چیزی که او راجع به آن صحبت نمی کند این است که او به اورتون به صورت قرضی رفت.
 
تنها چیزی که او هیچ وقت در مورد  آن صحبت نکرد چرا او هیچ وقت راجع به دلیلی که دیگر در چلسی نیست چیزی نگفته است، حالا که تا این اندازه به صحبت کردن علاقه دارد باید در خصوص این مطلب هم صحبت کند، دلیلی که او الان در چلسی نیست و در اورتون است.

سرمربی پرتغالی تیم چلسی در خصوص کسب عنوان در لیگ پریمیرنیز نیز تصریح کرد: مسابقات متفاوت است ، تیم ما هم به عمان اندازه متفاوت هستند، قبل از این سه تیم مدعی در لیگ وجود داشت، این درحالی است که هم اکنون شش تیم برای کسی عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند.
هیچ کس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد،‌ ما در این بخش از اروپا یک لیگ فوق العاده داریم، برنده شدن در رقابتهای لیگ امسال هم به نظر من خیلی تاثیر بر انگیزتر و درخشان تر از سال 2005 خواهد بود.

تاریخ نقش عمده‌ای بازی می کند،‌ وقتی در تیمی باشی که سابقه تاریخی عنوان قهرمانی نداشته باشی، اولین گام و کسب عنوان بسیار سخت است و اما اگر امسال موفق به فتح جام و لیگ شویم، دستاورد بزرگی را کسب کرده  ایم.

وی در خصوص شانس حضور بازیکنانی مانند اشلی کول و خوان ماتا گفت: در این هفته بازیکنان زیادی شانس حضور خواهند داشت، اشلی کول این هفته بازی خواهد کردو این شانس را دارد که نشان دهد او واقعاً خوب است.

انتهای پیام/

برچسب ها: خوزه ، مورینیو ، شش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار