اردبیل/

کارآمدی مجلس در تصویب قوانین راهگشا است

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: کارآمدی مجلس شورای اسلامی در تصویب قوانین، راهگشا در تمامی حوزه‌هاست‌‌ تا افراد جامعه از مزایای آن بهره‌مند شوند.

مصطفی افضلی‌فرد در گفت‌و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی دارای 2 رکن مهم و اساسی است که برای انجام دادن وظیفه خطیر خود در این2 بخش تلاش و پیگیری‌های مستمری را انجام می‌دهد.

وی قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین را وظیفه ذاتی نمایندگان مجلس اعلام کرد و افزود: مجلس در تصویب قوانین که به نفع ملت و مصالح کشور باشد پیشقدم است و در این زمینه در سال‌های اخیر تلاش و پیگیری‌های مستمر آغاز شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آخرین مورد تصویب قوانین کارآمد برای اقشار مختلف جامعه مربوط به قانون برخورداری برخی از افراد از مستمری تامین اجتماعی است که کمتر از 10 سال واریزی داشته و حق بیمه آن‌ها زیر رقم تعیین شده است که قرار شد با پرداخت مابه‌التفاوت به حساب تامین اجتماعی از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

افضلی‌فرد گفت: مجلس با تصویب چنین قوانینی بخش عمده‌ای از دغدغه مردم را برطرف کرده و نگرانی بازنشستگان را پیش از موعد مقرر برطرف می‌کند..

انتهای پیام/ ش ک

برچسب ها: اردبیل ، تصویب ، قوانین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.