بازیکن تیم فوتسال پنت هاوس مشهد گفت: با شکست نیک اندیشان باید نتایج نامطلوب گذشته را جبران کرده تا زحمات کادر فنی و الطاف مدیریت بی جواب نماند.



حمید طیبی بازبکن تیم فوتسال پنت هاوس مشهد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت::تیم پنت هاوس لیگ را با وضعیت مطلوبی آغاز نکرد و همین شرایط باعث شد که نتایج قابل قبولی کسب نکرده و سه هفته متوالی امتیاز را به رقبا واگذار کنیم اما خوشبختانه مسئولان باشگاه کوچکترین واکنش نسبت به این نتایج نشان ندادند و همچنان با همدلی از ما حمایت کردند اما هفته گذشته در مقابله با تیم کاشانی و با توجه به توانایی رقیب عملکرد قابل توجهی داشتیم و سعی در ادامه این روند داریم.
وی افزود: حمید بی غم در سمت سر مربی و رجبی مدیر عالم باشگاه لطف زیادی به تیم داشته اند در همین راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با نتایجی که از این پس کسب می‌شود پاسخگوی قسمتی از الطاف مسئولان باشیم.
تیم ما از لحاظ مدیریتی و تمرینات با مشکل رو به رو نیست به همین دلیل شکست مقابل رقبا و عملکرد ضعیف باعث شرمندگی بازیکنان برابر کادر فنی شده است.
هنوز برای آغازی مطلوب دیر نیست می توانیم از این پس با تمرکز و انگیزه امتیازات را از آن خود کنیم و به جایگاهی چشمگیر دست یابیم.
طیبی خاطر نشان کرد: طی  برگزاری رقابت هفته ششم با نیک اندیشان اصفهان رقابت می‌کنیم. این رویارویی برایمان از اهمیت بسیاری برخوردار است. نخست اینکه برای ادامه کامیابی هفته گذشته به امتیاز بازی نیاز داریم تا به بحران کشیده نشویم از سوی دیگر افضل مربی بی بدیل و فنی لیگ برتر که چندسالی با بی غم همکار بوده و سرمربی من نیز بوده به عنوان مدیر فنی در کنار تیم نیک اندیشان اصفهان قرار گرفته است تا در این رقابت رویارویی یکدیگر قرار گیریم.
امیدوارم در این هفته قادر به کسب امتیاز بازی باشیم./مه

برچسب ها: مربی ، هفته ، کادر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار