پل های عابر پیاده قلم چی و بهار در بزرگراههای اصلی منطقه نیمه اول آذر ماه به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران فرزاد فرهاد‌یان باباد‌ی معاون حمل و نقل منطقه 9 با اعلام این خبر گفت: پل عابر پیاده بهار در 45 متری زرند و قلم چی در بزرگراه فتح در حال ساخت است و به زودی بعنو‌ان بیست و نهمین و  سی امین عابر پیاده در منطقه به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون عرشه پل ها نصب شده است گفت: ساخت این پل ها پس از بررسی مشاور ترافیک و بد‌لیل نیاز در این محدوده از منطقه در دستور کار قرار گرفت و به زودی با نصب پله ها، سقف و تامین روشنایی امکان تردد شهروندان از روی پله ها فراهم می شود.

فرهاد‌یان با‌بادی با تاکید بر اینکه در یک سال گذشته ساخت 4 پل عابر در دستور کار منطقه قرار گرفته و چنین کاری در مناطق بی سابقه بوده است گفت: از این پل ها 2 مورد در ضلع جنوب پایانه بو‌تان و بزرگراه یادگار امام (ره) تقاطع دستغیب‌ تا کنون به بهره برداری رسیده است و به زودی 2 پل دیگر هم تکمیل خواهد شد.

وی از تجهیز 2 پل به سیستم مکانیزه در یک سال اخیر هم خبر داد و گفت: در یک سال گذشته پل های بیمارستان شریعت رضوی و طالقانی با توجه به درخواست های اهالی مکانیزه شده و اکنون مورد استفاده شهروندان قرار گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 اجرای طرح های مختلف در بزرگراه فتح را از دیگر فعالیت های انجام شده این حوزه دانست و گفت: پس از انجام عملیات عمرانی و ترافیکی در بزرگراه مسیر تندرو شرق به غرب و تندرو غرب به شرق و تثبیت رفیوژ‌های میانی، اکنون نیوجرسی ها هم از این محدوده جمع آوری و بخشی از این مسیر از حالت کارگاهی خارج شد.

همچنین در سامانه اتوبوس های تندرو نیوجرسی ها حذف و جدول دو‌بل در سامانه قرار گرفت.

ساخت پایانه حمل و نقل سه راه آذری از فعالیت های دیگر است که از آن بعنو‌ان فعالیت ماندگار در منطقه گفت: پیش بینی شده این پایانه سرپوشیده شود و اکنون درحال انجام عملیات زیر سازی هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترافیک ، سابقه ، عابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار