معاون بازرسی و حفاظت مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دانشگاهها به عنوان پایگاههای مهم در جریان نشر ارزش های دفاع مقدس ،نسل حاضربا آشنایی محدود ازاین رخ داد مهم داخلی را به مسیردرک واقعی ودرست از دفاع مقدس سوق می دهد.

میرزاده که جهت شرکت در مراسم یادوآره 55 شهید روستاهای جورد ، وسکاره و آردینه به رودهن سفر کرده بود در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:با اشاره به نقش فرهنگیان در نشر ارزشهای دفاع مقدس در دانشگاهها به عنوان پایگاههای علمی و فرهنگی کشور گفت:فرهنگیان اشاعه دهنده فرهنگ شهدا مبتنی بر استدلال و منطقی همراه با شعار و عواطف برای نسل چهارم انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: دانشگاهها به عنوان پایگاههای مهم در جریان نشر ارزش های دفاع مقدس با تدریس این کتب دانشگاهی در کنار سایر کتب با جنبه های علمی و فرهنگی در این مراکزعلمی ،نسل حاضربا آشنایی محدود ازاین رخ داد مهم داخلی را به مسیردرک واقعی ودرست از دفاع مقدس سوق می دهد.

معاون بازرسی و حفاظت مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این موضوع که فرهنگیان و علما مسئول دفاع از خون شهدا هستنداضافه کرد:فرهنگیان و علمای کشور در کنار سایرخدمت گزاران به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه مسئول دفاع از خون شهدا و تفهیم بزرگترین حادثه تاریخ انقلاب اسلامی ایران هستند.

میرزاده درخاتمه اظهارداشت :همه فرماندهان بازمانده از دوران جنگ تحمیلی مانند محسن رضایی به عنوان فرمانده سپاه در آن دوران طلایی انقلاب اسلامی با تعلق خاطر نسبت به رزمندگان دوران دفاع مقدس در سمت خود در مجمع تشخیص مصلحت نظام با همان اندیشه ها خدمت می کند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.