فرانس24:طرفداران "برلوسکنی" که به جرایم مختلفی متهم شده است، در اعتراض به حذف وی از پارلمان در برابر اقامتگاهش تجمع کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار؛ "سیلویو برلوسکنی" آخرین دقایق سناتوری خود را می گذراند. وی ناگزیر است به دلیل مجرم شناخته شدن در پرونده فساد مالی از سمت خود به عنوان سناتور چشم پوشی کند.
ناتالیا بن دوسا گزارشگر این شبکه از مقابل منزل" برلوسکنی" که شاهد تجمع طرفدارانش می باشد، گفت: صدها تن از هواداران "برلوسکنی" در برابر اقامتگاه وی در رم تجمع کرده اند و رفته رفته بر شمار این افراد افزوده می شود. تجمع کنندگان در گفتگو با ما بر حمایت از برلوسکنی به هر قیمت که شده تاکید کردند. معترضان اعلامیه هایی که روی آن نوشته بود، خداحافظی (با برلوسکنی) هرگز! "برلوسکنی" قرار است در برابر طرفدارانش سخنرانی کند. او به این تصمیم بسیار معترض است و از آن به عنوان یک کودتا و قتل سیاسی یاد می کند. برلوسکنی سعی دارد با برجای گذاشتن تصویری از خود به عنوان یک شیر مبارز پارلمان را ترک کند، نه یک سیاستمدار شکست خورده. مجری گفت: پرونده های دیگری نیز انتظار "برلوسکنی" را می کشند.
گزارشگر گفت: قطعا همینطور است. پرونده های تخلفات "برلوسکنی" برای رسیدگی در دادگاه پایانی ندارند. پرونده های دیگری چون پرونده ای که وی در آن به هفت سال حبس و انفصال از خدمات دولتی محکوم شده است، وجود دارند. وی در این پرونده به اتهام مسایل غیر اخلاقی با یک دختر زیر هجده سال محاکمه شد. نخست وزیر سابق ایتالیا این دختر زیر هجده سال را به روسپی گری ترغیب کرده بود. وی از قدرت خود به عنوان نخست وزیر سوء استفاده کرده بود و این دختر را زمانی که در بازداشت پلیس به سر می برد، آزاد کرد. پرونده فساد مالی و خریدن یک سناتور دست چپی در سال دو هزار و شش نیز یکی از اتهامات برلوسکنی است. وی با این اقدام زمینه ساز سرنگونی دولت رومانو پرودی شد. برلوسکنی با حذف از سنا بدون برخورداری از مصونیت قضایی پارلمانی باید در برابر قضات پاسخگو باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار