سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از انتخاب نشدن نکونام ناراحت شدم اين موضوع به شیخ سلمان ربطی ندارد و باید نفوذمان را در AFC بیشتر کنیم.

امیر قلعه‌نويی در خصوص رویارویی با تیم فوتبال استقلال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قطعا‌‌‌‌ً دیدار با گسترش‌فولاد سخت خواهد بود زیرا این تیم، تیمی جوان و با انگیزه است و برای برد به تهران می‌آید.

سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران افزود: ما دقیقاً آنها را آنالیز کرده‌ایم و بازي جام حذفی این تیم را دیده‌ایم و قطعاً برای کسب هر 3 امتیاز به زمین خواهیم رفت.

قلعه‌نويی در خصوص برنامه‌ریزی برای بازی‌های نیم‌فصل دوم اظهار داشت: مطمئن باشید از اول نیم‌فصل دوم برای کسب تمام امتیازها با حریفان روبرو می‌شویم.

سرمربی تيم فوتبال استقلال ادامه داد: در این دیدار سیاوش را در زمین بازی نخواهیم داشت اما احتمال حضور خسرو حیدری می‌رود و هاشم بیگ‌زاده به این بازی می‌رسد.

قلعه‌نويی در مورد انتخاب نشدن جواد نکونام تصریح کرد: من از انتخاب نشدنش خیلی ناراحت شدم امیدوارم که ديگر از این اتفاقات نیفتد و اين را بايد بگويم که اين موضوع ربطی به حضور بلاتر و شیخ سلمان در ایران ندارد و ما باید نفوذمان را در AFC بیشتر کنیم تا شاهد چنین حق خوری‌ها نشویم.

وی در خصوص حضور مردم در ورزشگاه با توجه به آلودگی هوای تهران گفت: مردم قطعاً در تمامی شرایط خواهند آمد و نسبت به تیم محبوبشان لطف دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نکونام ، انتخاب ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار