پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نوسان بازی در استقلال زیاد است به همین دلیل بازیکنان باید در نیم فصل دوم هماهنگ‌تر ظاهر شوند.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی روز گذشته استقلال مقابل ملوان انزلی خوب بود و اگر در بازی‌های آینده غافل نشویم و با همین تاکتیک پیش برویم و همچنین قلعه‌نویی بازیکنان را از لحاظ آمادگی جسمانی و روحی بالاتر ببرد، نتیجه خوبی را کسب کرده و به قهرمانی نزدیک می شود. البته نوسان بازی استقلال بالا است و باید ترکیب ثابتی را ترتیب دهد  تا در نیم فصل دوم تیم بهتر نتیجه بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا استقلال در پایان فصل جام به دست می آورد یا خیر؟ اظهار داشت: این مسئله قابل پیش بینی نیست زیرا تیم‌هایی داشته‌ایم که در هفته اول اختلاف امتیاز زیادی داشتند و یکباره به دسته دوم سقوط کردند بنابراین این موضوع به عملکرد بازی به بازی تیم‌های برمی‌گردد.

روشن در خصوص نقل و انتقالات و ضعف تیم استقلال گفت: متاسفانه چون کمیته فنی قوی نداریم تیم‌ها سلیقه‌ای بسته می‌شوند به همین دلیل هیچ گاه ضعف ما مشخص نمی‌شود و نمی‌توان تیم را تقویت کرد اما به هر حال باید اعضای تیم با روند رو به رشدی پیش روند تا به قهرمانی در پایان فصل برسند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: استقلال ، ترکیب ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار