استاندارتهران گفت: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی نفراتی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی و علی لاریجانی و دکتر حجت الاسلام والمسلمین روحانی در بحث مذاکره جزء استثناء ها و نخبگان کشور در این عرصه توان اداره کشور را با هزینه های کم داشتند .

سید حسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با ذکر چهرهای شاخص در بحث مذاکره گفت:در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی نفراتی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی و علی لاریجانی و دکتر حجت الاسلام والمسلمین روحانی در بحث مذاکره جزء استثناء ها و نخبگان کشور در این عرصه توان اداره کشور را با هزینه های کم داشتند .

وی در ادامه این مطلب افزود : از این جمع و دکتر حجت الاسلام والمسلمین روحانی با تجربه بالای مدیریت سیاسی با رای بالای مردم و فردی مورد وثوق مقام معظم رهبری با شعار تدبیر و امید و اعتدال برمسند ریاست جمهوری تکیه زد.

استاندارتهران با تاکید بر این نکته که انقلاب و کشور مان به جاهایی با اتصلات قوی و محکم وصل هستندابرازداشت : انقلاب و کشور مان به جاهایی با اتصلات قوی و محکم وصل هستند وقلب ملت ایران با ائمه اطهار(ع) متصل و هیچ قدرتی نمی تواند آن را از وجود ملت ایران بیرون بیاورد وملت ایران با وجود مشکلات فراوان به ویژه در حوزه اقتصادی مسائل بحرانی را تحمل کرده زیرا از منافع ملی و کشور به عنوان خانواده بزرگ خود حمایت می کنند .

استاندار تهران در خاتمه اظهارداشت : ملت ایران بارقم زدن حماسه سیاسی با حضور پرشور 70درصدی در انتخابات از رئیس جمهور خود تقاضاهایی هم در راستای حل مشکلات داشتندحجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در بحث هسته ای با صراحت گفتند که این موضوع را در مدت زمان کوتاه حل می کنند واز سوی دیگر بر هویت دادن مجدد به پاسبورت ایرانی تاکید داشتند این جملات کمی نیست که بتوان به راحتی مطرح کرد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.