مدیرکل امور شهری و امور شوراهای استانداری تهران گفت: آبسرد از ظرفیت لازم برای تبدیل شدن به پایانه گل و گیاه، میوه و محصولات کشاورزی شرق استان تهران برخوردار است.

ˈمنوچهر ثنایی موحدˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: فرصت خدمتگزاری در نظام مقدس اسلامی کوتاه است که نصیب هر کسی نمی شود و باید مغتنم شمرده شود.

وی گفت: خداوند هر کسی را عزیز بدارد، گره گشایی از کار دیگران را به وی محول می کند تا در درگاه پروردگار مأجور باشد.

ثنایی موحد افزود: کار در نهاد شهرداری به دلیل مواجهه با آحاد مردم و مسؤولان، از سختی و صعوبت خاصی برخوردار است و از بالاترین خدمات به شمار می آید.

وی تصریح کرد: شوراهای شهر به عنوان حلقه واسط مردم، نظام و شهرداری، باید برای انجام خدمات خود برنامه محور حرکت کنند تا دچار روزمرّه گی نشوند.

مدیرکل امور شهری و امور شوراهای استانداری تهران خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی مدون و دقیق است که می توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

وی ادامه داد: شهر آبسرد با داشتن موقعیت جغرافیایی ممتاز، آب و هوای مناسب و موقعیت مساعد گردشگری، از فرصت های خوبی برای توسعه و بالندگی برخوردار است که در صورت بی توجهی تبدیل به تهدید می شوند.

ثنایی موحد بیان کرد: سیاست استانداری در انتخاب شهرداران، استفاده از نیروهای صاحب تجربه و کارآزموده در نهاد شهرداری است تا از آزمون و خطا، مشکلات و ندانم کاری ها جلوگیری شده و در رسیدگی به امور مردم تسریع شود.

این مقام مسؤول یادآور شد: وظیفه اصلی شوراها، نظارت و مقوله اجرا بر عهده شهرداری است و باید همگان با رعایت قانون از دخالت در کار یکدیگر بپرهیزند./س


برچسب ها: آبسرد ، محصولات ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.