نخست وزير پيشين ايتاليا در آستانه سقوط سياسي اش در اين کشور، مردم ايتاليا را به برگزاري تظاهرات حمايتي از خودش فرا خوانده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اينترنتي ايتاليايي زبان تي ام نيوز ؛ فردا رقابت شديدي براي سلب عنوان سناتوري از سيلويو  برلوسکني (نخست وزير پيشين ايتاليا) در مجلس سناي اين کشور شروع خواهد شد. اما برلوسکني يک قدم نيز عقب نشيني نکرده و استعفاء نخواهد داد. 

نخست وزير پيشين ايتاليا اين سخنان را امروز و در آستانه راي گيري و سلب عنوان سناتوري از او تکرار کرد: نه، به استعفاء دادن خود فکر نمي کنم. من به ميليونها ايتاليايي که قابليت رهبري حزب ميانه راست را در من مي بينند،‌ اعتماد دارم.

برلوسکني گفت: دستگاه قضايي ايتاليا «نفرتي کلي» به او داشته و نمايندگاني که فردا به سلب عنوان سناتوري (من) راي خواهند داد، «بايد شرم کنند».

نخست وزير پيشين ايتاليا در ادامه سخنان خود گفت: فردا همه شهروندان آگاه به آنچه که در حال اتفاق افتادن است، به خيابان ها خواهند آمد. شهروندان ايتاليايي نگران بوده و فردا اين کار را براي دفاع از من انجام نخواهند داد. بلکه آنها آينده کشور و آزادي ما را در نظر گرفته و در قلب خود دارند. 
برلوسکني تاکيد کرد، فکر مي کنم تظاهرات (فردا) به طور مطلق قانوني و صلح آميز بوده و فقط نقطه شروعي ‌باشد.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار