تمرینات پرسپولیس طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پشت درهای بسته انجام خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام کادر سرپرستی، با هماهنگی به عمل آمده با توجه به اینکه تمرینات پرسپولیس 48 ساعت مانده به مسابقه، پشت درهای بسته انجام خواهد شد.
 
سرخپوشان طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بدون حضور تماشاگران و نمایندگان رسانه‌ها برگزار خواهد شد.
 
گفتني است؛ طبق برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی، تمرین فردا چهارشنبه از ساعت 15 انجام خواهد شد و تمرین روز پنجشنبه نیز با توجه به ساعت پرواز، برنامه‌ریزی شده است. بنابر اعلام دست‌اندرکاران، تیم سرخپوشان ساعت 17:45 روز پنجشنبه برای انجام اولین بازی نیم فصل دوم، تهران را به مقصد تبریز ترک خواهد کرد.

در این تمرین میثم حسینی که روز دوشنبه پا به توپ شد، همپای دیگر نفرات تمرین را دنبال کرد تا آمادگی خود برای بازی را اعلام کند.
 
مسلمان هم که اواخر تمرین دیروز مصدوم شده بود، در تمرینات گروهی حاضر بود. امروز امید عالیشاه، مهرداد پولادی و مهدی الهایی تمرینات اختصاصی را زیر نظر کادر پزشکی و طبق برنامه بدنسازی دنبال کردند.
 
لازم ذکر است: علیرضا حقیقی در تمرین نبود اما سایر دروازه‌بان‌ها تمرینات خود را زیر نظر بهزاد غلامپور دنبال کردند. آنها بعد از پایان تمرین هم برای دقایقی تمرینات اختصاصی را به اتفاق یکدیگر دنبال کردند.
 
تمرین امروز سرخپوشان بعد از گرم کردن به تمریناتی مانند کنترل توپ و پرسینگ اختصاص یافت. بازی فوتبال بخش اصلی تمرین بود که در جریان آن علی دایی ترکیب‌های مختلفی را کنار هم قرار داد. شوتزنی و کارهای ایستگاهی از تمرینات تاکتیکی امروز تیم بود. همچنین تمرین بر اساس کارهای هجومی و ارتباط بین خطوط از مواردی است که سرخپوشان در تمرینات مرور می‌کنند.
 
در پايان خاطرنشان مي‌شود: در تمرین امروز همه اعضای کادر فنی حضور داشتند. جواد منافی، کریم باقری، محمد دایی و رضا فروزانی مراحل مختلف تمرین را بر اساس برنامه‌های علی دایی دنبال می‌کردند. سعید شیرینی سرپرست تیم که برای پیگیر مسائل مربوط به تیم به سازمان لیگ رفته بود، در این تمرین حاضر نبود اما محمد پنجعلی کنار کادر فنی حضور داشت.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار