محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مسئولیت خود در مرکز علمی کاربردی پرسپولیس را به جعفر کاشانی داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد رویانیان با استعفا از سمت خود به عنوان دبیر هیأت امنای دانشگاه پرسپولیس جای خود را به جعفر کاشانی، پیشکسوت این باشگاه داد.
 
رویانیان پس از راه‌اندازی مرکز علمی کاربردی پرسپولیس به عنوان رئیس هیأت امنا، مشغول به فعالیت شد اما چندی پیش از این سمت استعفا داد و و اعضای با پذیرش استعفای وی، کاشانی را به جای او قرار دادند. رویانیان البته هنوز عضو هیأت امنای مرکز علمی کاربردی پرسپولیس است.
 
**مسلمان، هافبک نفوذی در تمرینات
 
پرسپولیس در بازی با تراکتورسازی،‌ پیام صادقیان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد حال صحبت از نرسیدن عالیشاه به این بازی می‌شود و این مسئله شانس بازی کردن محسن مسلمان از اولین بازی را افزایش داده است او در تمرینات در نقش نفوذی ظاهر شده است اگر او در این پست بازی کند خلعتبری یکی از بازیکنان گوشه خواهد بود. این وضعیت می‌تواند موجب آن باشد که پرسپولیس در لحظاتی از بازی بطور ناخودآگاه با 2 مهاجم بازی کند.
 
کادر فنی پرسپولیس از توپ سازی‌های مسلمان به ویژه در عمق دفاع حریف راضی است. سیدصالحی و خلعتبری بازیکنانی هستند که عاشق پاس های تودر هستند. باید دید جنس بازی مسلمان با کدامیک هماهنگ‌تر خواهد بود.
 
 یکی از مربیان پرسپولیس هم می گوید یکی از افکار ما درباره مسلمان استفاده از او به عنوان هافبک دفاعی دوم است که با توجه به ویژگی‌هایی که دارد باعث می‌شود شاهد بازی رو به جلوی پرسپولیس در اکثر دقایق باشیم.
 
**سرنوشت مثلث نوری، فشنگچی، رضایی/عبرتی برای مثلث خلعتبری، عالیشاه، صادقیان

 چه بلایی بر سر مثلث آتشین پرسپولیس در این فصل آمده است مثلثی که با آمدن خلعتبری کامل شد ولی زود از هم پاشید.

بعد از حضور محمدرضا خلعتبری و در همان اولین بازی وی بود که چشم‌ها به نمایش مثلثی آتشین در پرسپولیس خیره شد. خلعتبری، صادقیان و عالیشاه به طوری سریع بودند و آنقدر جا به جا شدند که به نظر مهار کردنشان شدنی نبود.
 
همانجا بود که همه از این مثلث آتشین گفتند و حتی صادقیان و عالیشاه که جوان‌تر بودند و شور داشتند ترکیب خود را مثلث برمودا خواندند.

آنها بعضی را به یاد مثلثی انداختند که چند سال قبل در پرسپولیس تشکیل شد وقتی که محمد نوری، غلامرضا رضایی و امیرحسین فشنگچی به پرسپولیس آمدند آنها هم در بازی‌های ابتدایی بدون مهار نشان دادند ولی آن روزهای طلایی زیاد طول نکشید ابتدا این فشنگچی بود که از دور خارج شد و در نهایت در ابتدای این فصل از پرسپولیس رفت حالا هم غلامرضا رضایی از جمع سرخپوشان خارج شد تا محمد نوری با بازوبند کاپیتانی بماند.
 
آیا سرنوشت این سه در انتظار خلعتبری، صادقیان و عالیشاه نیز خواهد بود؟

انتهای پیام/
برچسب ها: عالیشاه ، نوری ، د ایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار