پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با میلان ایده جالبی است که باشگاه پرسپولیس برای پیشکسوتان در نظر گرفته است.

سعید عزیزیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: اگر در سال چندین بار از این بازی‌های دوستانه برگزار کنند و پیشکسوتان را دور هم جمع کنند تا با هم ملاقاتی داشته باشند برنامه خوبی است. 

عزیزیان در خصوص ارزیابی بازی با میلان بیان کرد: اگر بازیکنانی که آمادگی بیشتری دارند انتخاب شوند، بازی خوبی خواهد شد و تماشاجیان زیادی برای تماشا به ورزشگاه آزادی می‌آیند. 

وی در مورد آمادگی‌اش جهت بازی مقابل میلان گفت: از آمادگی لازم برای بازی مقابل میلان برخوردارم دو دوره در جام جهانی پیشکسوتان که در تایلند برگزار می‌شود و کشورهایی از جمله استرالیا، نیوزلند، ایران، ارمنستان، تایلند و تایوان حضور دارند انتخاب شدم. 

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص انتخاب شدنش در ترکیب 11 نفری تیم اظهار داشت: انتخاب شدنم بستگی به نظر کادر فنی دارد و امیدوارم که انتخاب شوم. 

سعید عزیزیان در مورد شروع تمرین‌ها اظهار داشت: امروز از ساعت 14:30 تمرین‌هایمان را در ورزشگاه کارگران آغاز خواهیم کرد، اما من تمرین‌هایم را از قبل شروع کرده‌ام.
 
وی در خصوص اینکه این بازی می‌تواند، برای برخی بازیکنان بازی خداحافظی باشد بیان کرد: ‌ می‌تواند اینطور باشد اما از آنجایی که بازیکنان زیادی در این بازی حضور دارند، باید انتخاب درستی صورت بگیرد تا بازی آبرومند و بدون مشکل برگزار شود. 

عزیزیان در مورد داوری مسعود مرادی اظهار داشت: مسعود مرادی از بهترین داور‌ها هستند، حتی اگر اشتباهی هم از جانب وی رخ داده باشد سهوی بوده است. مرادی بی‌طرفانه داوری می‌کند و طرف حق را می‌گیرد. 

سعید عزیزیان در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان باشگاه پرسپولیس و کمیته پیشکسوتان بابت ارزش دادن به پیشکسوتان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: عزیزیان ، فوتبال ، میلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار