مهرداد پولادی همچنان تمرینات خود را در تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی دنبال می‌کند و گفته می‌شود وی بیم آن را دارد که عدم حضور در تمرینات تیم ملی باعث شود او پیش کی‌روش خراب شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در دنیای امروز فوتبال شاید مهرداد پولادی تنها نمونه‌ای باشد که برای بازگشت دوباره به ورزش حرفه‌ای پس از یک آسیب‌دیدگی طولانی مدت همزمان با تفکرات متفاوتی در حال آماده‌سازی است و فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس نتوانسته‌اند با تقسیم کار بین خود،‌ از تداخل در کارها جلوگیری کنند.

علی دایی و کارلوس کی‌روش هم وضعیت مشابهی دارند و مهرداد پولادی بین 2 گروه گیر افتاده است. از نظر حرفه‌ای بازیکنان دوران نقاهت و آماده‌سازی را در باشگاه سپری می‌کند. متأسفانه پولادی در این مدت ناچار از انجام همزمان برنامه‌های هر 2 گروه بوده که ممکن است در طولانی شدن دوران بهبودی وی تأثیرگذار باشد، چنانکه آخرین خبر درباره او درد از ناحیه عضله و زیر شکم بوده است. به نظر می‌رسد، پولادی باید راه بازگشت به میادین را از میان اختلاف‌ها پیدا کند. او همچنین نگران آن است که اگر به مربیان تیم ملی پشت کند، موقعیتش نزد کی‌روش تحت تأثیر قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار