بازیکنان امروز در زمین مجموعه ورزشی درفشی‌فر حاضر شدند و پس از یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه به احترام شهدای سراوان، صحبت‌های علی دایی درباره بازی شب گذشته و تمرین، کار خود را آغاز کردند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، تمرینات سرخپوشان به روال روزهای بعد از بازی، انجام شد. بازیکنان اصلی برنامه سبک ریکاوری را در دستور کار داشتند و نفراتی که به میدان نرفته بودند یا کمتر بازی کرده بودند، تمرینات جدی‌تری را زیر نظر کادر فنی انجام دادند.
 
مهرداد پولادی هنوز تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کند. غلامرضا رضایی هم در کنار سرخپوشان تمرین کرد. پیام صادقیان با توصیه کادر پزشکی از تمرین معاف بود و نیلسون جونیور پس از حضور در محل تمرین، از کادر فنی اجازه گرفت و تمرین نکرد.
 
طبق برنامه اعلام شده از سوی مدیر رسانه‌ای تیم، تمرینات پرسپولیس طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت 11 آغاز می‌شود و برنامه بعدی تمرینات سرخپوشان بستگی به اعلام زمان دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دارد.
 
البته با توجه به اینکه قرعه‌کشی جام حذفی برای مشخص شدن میزبان و میهمان روز چهارشنبه انجام خواهد شد، هنوز برنامه قطعی بازی‌های مرحله بعد این جام اعلام نشده است.
برچسب ها: بازیکنان ، ورزشی ، سکوت ، دایی ، تمرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار