بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با اشاره به گل شدن پرتابهای مهرامی ها در بازی روز گذشته تاکید کرد: فکر نمی کنم چنین روز خوبی برای بازیکنان مهرام تکرار شود.

محمد جمشیدی بعد از شکست مقابل مهرام با ناامیدی روی نیمکت نشست و از روز بسیار بد تیمش، شوتهای عجیب حریف، دفاع بد و امید برای افت نکردن تیم بعد از این شکست به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز مقابل مهرام روز بدی داشتیم و توپها را در زیر حلقه، پنالتی و از طریق شوت گل نکردیم. از آن طرف هم روز خاصی برای مهرام پیش آمد که بعید است چنین روزی با این شرایط برای آنها تکرار شود. 

جمشیدی که یکی از بهترین امتیازآوران دانشگاه آزاد در این فصل بوده، با از دست دادن بازی در همان کوارتر اول موافق است و توضیح می دهد:‌ اتفاقی که در کوارتر اول افتاد این بود که یکی از بازیکنان آنها چند پرتاب سه امتیازی پی در پی را گل کرد که انتظار آن را نداشتیم و بعد از آن تا پایان کار به هم ریختیم و از فرصتها استفاده نکردیم. همین از دست دادن کوارتر اول هم باعث باختمان شد. 

در بازی برگشت متفاوت خواهیم بود

وی با اشاره به بدشانسی تیم در مورد فرصتی که در ابتدای کوارتر آخر برای گرفتن نتیجه داشتند، اشاره کرد: در آن دقایق من چهار خطایی شده و روی نیمکت نشستم. دفاع تیم هم در این شرایط خوب عمل نکرد و باز هم چند شوت خوب از مهرام نتیجه را به سمت این تیم برگرداند. در ادامه از حمله ها هم استفاده نکردیم. باز هم می گویم که روز بد تیم ما به دیدار مقابل مهرام خورد و مطمئنم در بازی برگشت شرایط متفاوتی خواهیم داشت.

جمشیدی در پاسخ به تیمی نبودن کار دانشگاه آزاد گفت:تیم ما از بازیکنانی تشکیل شده که هر کدام قابلیتهای فردی زیادی دارند و همین باعث پیش آمدن چنین شرایطی می شود اما قطعا هر چه از بازیهای لیگ بگذرد، بازیکنان ما هم بیشتر به هم نزدیک شده و شرایط بهتر می شود. 

وی تاکید کرد: روز پنجشنبه بازی مهمی در زنجان داریم. امیدوارم بعد از شکست مقابل مهرام در سیر نزولی قرار نگیریم و بازی خوبی در زنجان داشته باشیم.  

انتهای پیام/

برچسب ها: محمد ، جمشیدی ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار