مدير عامل شركت عمران پرند اعلام كرد: ساخت 30 هزار واحد مسكن مهر پرند به اتمام رسيده و منتظر تامين خدمات زيربنايي هستند.

چاغروندي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه تا كنون 20 هزار واحد مسكن مهر پرند از 95 هزار واحد در حال ساخت به متقاضيان تحويل داده شده است، افزود: 30 هزار واحد مسكن مهر نيز آماده و چشم انتظار تامين خدمان زير بنايي است.

وي ادامه داد: 30 هزار واحد مسكن مهر در پرند آماده تحويل به متقاضيان است كه به دليل عدم تامين خدمات زير بنايي از جمله آب، برق به متقاضيان تحويل داده نمي شود.

مدير عامل شركت عمران پرند با اشاره به اينكه كارگاه هاي ساخت واحدها و تامين تجهيزان در شهر جديد پرند فعال هستند، افزود: ساخت واحدهاي مسكن مهر در اين شهر به سرعت در حال انجام است و تنها مشكل در اين بخش تامين‌آب است.

***وزارت نيرو دست به كارشود

چاغروندي در ادامه تصريح كرد: وزارت نيرو به جديت پيگير تامين خدمات زيربنايي از جمله آب براي واحدهاي مسكن مهر است.

وي در خصوص مشكل تعاوني هاي مسكن مهر پرند، گفت: تمامي واحدهاي مسكن مهر پرند در چارچوب قانون واگذار مي شود و تعاوني هاي مسكن مهر  به طور كامل از رده ثبت نام و تحويل واحدها خارج شده اند.

 مدير عامل شركت عمران پرند در ادامه گفت: در صورتي كه متقاضي به تعاوني ها براي  ثبت نام و يا تحويل واحدها مراجعه كند صدرصد زيان كرده و با كلاه برداري مواجه مي شود.

چاغروندي در ادامه تصريح كرد: هيچ ثبت نام مسكن مهر در شهر جديد پرند انجام نمي شود و به طور كامل مسدود شده است.

وي در ادامه توضيح داد: مترو پرند به تهران در حال انجام است و اين پروژه نيز با مشكل تامين اعتبار روبه رو شده است.

مدير عامل شركت عمران پرند در ادامه خاطر نشان كرد: ساخت اين پروژه نيز به دست شهرداري است و بايد اين ارگان اقدام به افزايش سرعت ساخت اين پروژه كند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مسکن مهر ، پرند ، آب ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار