رسانه‌های خبری در ایتالیا با تحلیل عملکرد ایران در رقابتهای جام بین قاره‌ها در ژاپن اعلام کردند که تیم ملی والیبال ایران به رهبری ولاسکو به پای سکو رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درخشش تیم ملی والیبال ایران در رقابتهای جام بین قاره‌ها در ژاپن کافی بود تا دوباره رسانه‌های خبری در ایتالیا به تحلیل عملکرد خولیو ولاسکو در تیم ملی والیبال ایران بپردازند.

آنها در گزارشهای متعددی که در خصوص این رقابتها منتشر کردند عملکرد برزیلی‌ها را در این بازی خارق‌العاده دانسته و از عملکرد تیم ملی والیبال ایتالیا انتقاد کردند. آتزوریها که در این مسابقه با کسب دو پیروزی و سه شکست در مقابل حریفان ظاهر شدند از نظر رسانه‌‌های ایتالیایی موفق حرکت نکرده و نتوانسته‌اند موفقیت چشمگیری در مصاف با بهترین‌های دنیا داشته باشند.

منابع خبری در عوض با برجسته‌ کردن موفقیت ایران در رقابتهای ژاپن طی تحلیل‌هایی برتری ایران مقابل ژاپن تیمی که مدتها در آسیا یکه تازی کرده قابل توجه دانسته و پیروزی ایران مقابل ژاپن را نتیجه‌ای بسیار عالی قلمداد کردند.

آنها در ادامه آنالیز تیم ایران در این دوره از رقابتهای جام بین قاره‌ها اعلام کردند که تیم ملی والیبال ایران با رهبری ولاسکو توانست خود را به پای سکوها نزدیک کند و رتبه چهارم را بدست آورد.

ایتالیایی‌ها معتقد هستند که اگر شرایط به همین منوال پیش رود بطور حتم در آینده نزدیک می‌توان شاهد بالارفتن تیم ملی والیبال ایران از سکوها و کسب عناوین بهتر و جالب توجه‌تر در میادین بین المللی بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایتالیا ، ولاسکو ، ژاپن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار