مسابقات لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه‌های کشور با شناخته شدن تیم‌های صعودکننده گروه نخست در شهرستان کاشان پایان یافت.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران  در آخرین روز مسابقات لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور تیم شهرداری ارومیه که با 6 امتیاز به کار خود در گروه یک مسابقات پایان داده بود و به عنوان نخستین شانس صعود از گروه معرفی شده بود تنها با اختلاف امتیاز از صعود به مرحله نهایی بازماند.

تیم‌های متین ورامین و جواهری گنبد که با اندوخته سه امتیازی از سه مسابقه قبلی خود به دنبال کسب هر سه امتیاز این دیار بودند مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

در اوایل بازی، بازیکنان متین خوش درخشیدند و گیم نخست را 25 بر 22 به نفع خود خاتمه دادند اما در ادامه بازیکنان جواهری گنبد روند بازی را تغییر دادند و با پیروزی در سه گیم متوالی و کسب هر سه امتیاز این دیدار جمع امتیازات خود را به عدد 6 رساندند و کار صعود را به امتیاز شماری با شهرداری ارومیه کشاندند که با توجه به امتیازهای بیشتر، گنبدی‌ها حکم صعود به مرحله نهایی را به نام خود ثبت کردند تا شهرداری ارومیه برای صعود، منتظر نتیجه دور از انتظار در دیدار سایپا و شهرداری تبریز باشد.

تیم ارومیه تنها در صورتی می‌توانست به مرحله نهایی صعود کند که تیم شهرداری تبریز هر سه گیم را با امتیاز زیر 15 به سایپایی‌ها واگذار می‌کرد.

در دومین دیدار نیز تیم باریج اسانس کاشان به راحتی مغلوب میزان مشهد شد تا میزبانی ناکام لقب بگیرد و با این رقابت‌ها با خاطره‌ای تلخ وداع کند.

در سومین دیدار نیز پیکان تهران و آلومینیوم المهدی بندرعباس که پیش از این به همراه میزان مشهد صعودشان از گروه 2 مسجل شده بود برابر هم قرار گرفتند تا در نهایت با رقم خوردن نتیجه سه بر یک به سود تیم تهرانی، تغییری در رده‌بندی تیم‌های گروه دوم ایجاد نشود و به ترتیب پیکان تهران، میزان مشهد و آلومینیوم المهدی بندرعباس به مرحله نهایی صعود کنند.

در چهارمین دیدار، تیم‌های نوین کشاورز تهران و شهرداری زاهدان مقابل هم صف‌آرایی کردند و در نهایت پس از یک بازی سرد و کسل کننده نوین کشاورز سه بر یک از سد شهرداری زاهدان گذشت تا زاهدانی‌ها در نخستین تجربه حضور خود در لیگ برتر جوانان بدون کسب امتیاز به خانه بازگردند.

در دیدار پایانی نیز تیم‌های شهرداری تبریز و سایپای البرز برابر هم قرار گرفتند و تیم سایپا با پیروزی سه بر صفر در این دیدار مجموع امتیازات خود را به عدد 9 رساند و به عنوان تیم نخست از گروه یک مسابقات به همراه شهرداری تبریز و جواهری گنبد به مرحله نهایی مسابقات صعود کردند.

با انجام این دیدار پرونده مسابقات گروهی لیگ برتر جوانان کشور بسته شد و تیم باریج اسانس کاشان برای نخستین بار پس از حضور چندین ساله خود در لیگ برتر جوانان از صعود به مرحله نهایی مسابقات بازماند.

تیم سایپای البرز با 9 امتیاز، شهرداری تبریز، جواهری گنبد و شهرداری ارومیه هر یک با 6 امتیاز و متین ورامین با سه امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا پنجم گروه یک مسابقات قرار گرفتند و در گروه دوم نیز پیکان تهران با 15 امتیاز، میزان مشهد با 12 امتیاز و آلومینیوم المهدی بندرعباس با 9 امتیاز تیم‌های اول تا سوم گروه خود لقب گرفتند و باریج اسانس کاشان، نوین کشاورز تهران و شهرداری زاهدان به ترتیب با پنج، چهار و بدون امتیاز به عنوان ناکام‌های صعود شناخته شدند.

مرحله نهایی مسابقات با حضور تیم‌های پیکان تهران، میزان مشهد، آلومینیوم المهدی بندرعباس، سایپای البرز، شهرداری تبریز و جواهری گنبد برگزار می‌شود./ج1

برچسب ها: لیگ ، تیم ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.