مسابقات لیگ برتر ایروبیک ژیمناستیک قهرمانی کشور با شرکت 12 استان در اصفهان برگزار شد که تیم زنجان مقام دوم کشور را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛دبیر هیات ژیمناستیک استان زنجان گفت: شرکت لای ساز زنجان در لیگ برتر کشور با اعزام 23 ورزشکار به این مسابقات توانست مقام دومی تیمی را بدست آورد که در 6 دوره پیش به مقام بهتری از سومی دست نیافته بود و با 1 پله صعود  توانست رتبه خود را ارتقا بخشد.

 

سالک افزود: تیم زنجان با مجموع امتیازات در رده های سنی مختلف  پس از تیم استاد اعظمی فارس دوم شد و تیم هیت ژیمناستیک اصفهان در مقام سوم قرار گرفت

 

وی در خصوص امتیازات تیم زنجان تصریح کرد : در تیم 3 نفره رده سنی 9 تا 11 سال 3 مدال برنز ،تیم 3 نفره رده سنی 12 تا 14 سال 3مدال نقره ، در تیم 3نفره رده سنی 15 تا 17 سال 3 مدال برنز  و در تیم 3نفره رده سنی 18 سال به بالا 3 مدال برنز را کسب کردند.

 

سالک خاطر نشان کرد: در مجموع امتیازات رده سنی 12 تا 14 سال و 18 سال به بالا  که در دو گروه برگزار شد تیم زنجان کاپ قهرمانی را کسب کرد که با تمامی این امتیازات بدست آمده در رده سنی های مختلف نایب قهرمان کشور شد.

 

در مجموع کل این مسابقات زنجان  3 مدال نقره و 9 برنز در بخش انفرادی و 23 مدال نقره و 6 مدال برنز به اعضای هر نفر در بخش تیمی کسب کرد./


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.