نماینده مردم بهشهر،نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت : موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای ایران ، نتیجه تلاش و مقاومت ملت و تدبیر رهبر معظم انقلاب است .

احمدعلی مقیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : بدون تردید توفیق نهایی در زمینه مسایل هسته ای ایران ، نیازمند حمایت و یاری مردم صبور و تداوم حمایت های رهبر معظم انقلاب است .

وی بیان کرد : امروزه کشورهای مستکبر و زورگوی دنیا پذیرفته اند فشار، تهدید و تحقیر در مورد ملت بزرگ ایران کارساز نیست و تنها با زبان احترام و در نظر گرفتن کرامت های انسانی می توان با نمایندگان این ملت وارد مذاکره شد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که تحت تاثیر این توافق نامه ، روزهای بسیار خوشایندی از لحاظ اقتصادی و سیاسی در عرصه های داخلی و خارجی در انتظار مردم ایران باشد .

مقیمی ادامه داد : ایران در طول سال های گذشته ، همواره در مسیر دینی حرکت کرده و از قوانین بین المللی تخطی نکرد و به همین سبب در این مذاکرات ، طرف غربی در برابر استدلال ها و منطق قوی ما راهی جز پذیرفتن حقوق ملت ایران نداشت.

وی اظهار کرد : رمز پیشرفت، سیاست داخلی و خارجی بویژه در دیپلماسی هسته ای تفاهم، اتحاد ، هماهنگی و همکاری مردم و مسوولان حول محور ولایت فقیه است./ب

برچسب ها: موفقیت ، مذاکره ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.