نماینده سوادکوه،سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: جزئیات مذاکرات هسته‌ای توسط دولت در مجلس شورای اسلامی توضیح داده می‌شود.

سیدهادی حسینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با اشاره به اینکه پس از سا‌‌ل‌ها حق استفاده انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای کشور به رسمیت شناخته شد افزود نتایج مذاکرات هسته‌ای در گام اول یک موفقیت است و گزارش فعالیت‌های هسته‌ای مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تیم دیپلماسی کشور در مذاکرات هسته‌ای افزود‌:‌ به این مقدار از دستاوردهای هسته‌ای بسنده نشود و حرکت رو به جلو در پیش گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه باید از علم روز استفاده کنیم،خاطر نشان کرد:‌ فناوری‌ها برای ارتقای زندگی و دستاوردهای گسترده‌تر برای ملت ایران و ملل مستضعف مورد بهره‌برداری قرار گیرد و مردم در فناوری‌ها نباید وابسته به دیگران کنیم.

حسینی با تاکید بر اینکه هیچ‌گاه حقو‌ق‌مان را از موضع ضعف طلب نمی‌کنیم، یادآوری کرد:‌ حقوق ایران اسلامی از موضع قدرت،عزت و مصلحت پیگیری می‌شود و آنچه را قبول داریم که به موافقت رهبر معظم انقلاب برسد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از نمایندگان در بیان نظرات خود درباره نتایج مذاکرات هسته‌ای عجله کرده بودند، گفت: قالب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگانی که نگاه دیگری داشتند امروز از تیم مذاکره کننده تشکر کردند./

برچسب ها: مذاکرات ، هسته ای ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.