مرحله نهایی پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاههای کشور انتخابی تیم ملی با حضور 3 تیم برتر در سواحل منطقه آزاد چابهار برگزار شد و شهرداری تبریز صدرنشین دور رفت لیگ برتر کبدی ساحلی ایران شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، مرحله نهایی پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاههای کشور انتخابی تیم ملی با وزن کشی بازیکنان تیم های شرکت کننده و مراسم قرعه کشی مسابقات برگزار شد و اولین دیدار این مرحله صبح روز پنج شنبه در سواحل منطقه آزاد چابهار میان دو تیم هیئت کبدی سیستان و بلوچستان میزبان رقابت ها با شهرداری تبریز برگزار گردید که در نهایت تیم شهرداری تبریز موفق شد با نتیجه 42 بر 32 سیستان و بلوچستان را شکست دهد.

دومین بازی این مرحله عصر روز پنج شنبه بین تیم های شهرداری تبریز و هیئت کبدی مازندران برگزار شد که تیم شهرداری تبریز همانند دیدار قبلی خود موفق شد با حساب 51 بر 32 حریف خود را شکست دهد تا عنوان صدرنشینی دور رفت مسابقات را از آن خود کند. در آخرین دیدار دور رفت مرحله نهایی که روز گذشته (جمعه)برگزار گردید ، دو تیم سیستان و بلوچستان و مازندران به مصاف هم رفتند که در نهایت این تیم مازندران بود که توانست در یک بازی غافلگیر کننده میزبان مسابقات را با نتیجه 45 بر 29 شکست دهد تا پس از شهرداری تبریز در رده دوم رقابت ها قرار گیرد.

لازم بذکر است تیم دهیاری محمد آباد گرگان از حضور در مرحله نهایی مسابقات انصراف داد./

برچسب ها: لیگ ، برتر ، کبدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.