برنج آلوده‌ای از طریق مبادی رسمی و گمرکات وارد کشور نشده است.

حسنی رئیس اتحادیه کشوری بنکداران مواد غذایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: هیچ یک از اعضای اتحادیه بنکداران مواد غذایی که اختیار واردات مواد غذایی را دارند، برنج آلوده‌ای وارد کشور نکرده‌اند. 

وی افزود: تمام مواد غذایی وارداتی از جمله برنج قبل از ورود به کشور در گمرکات توسط وزارت بهداشت و سازمان استاندارد مورد نظارت و آزمایش قرار می‌گیرند و چنانچه موردی از عدم سلامت مواد غذایی گزارش شود اجازه ترخیص و واردات آن مواد به واردکننده از جمله اتحادیه بنکداران مواد غذایی داده نمی‌شود. 

حسنی با تأکید براینکه تمامی برنج‌های وارداتی موجود در انبارهای بنکداری سراسر کشور از سلامت برخوردار است اظهار داشت: من با اطمینان می‌گویم تمامی برنج‌های وارد شده به صورت رسمی هیچ گونه مشکلی ندارد و مردم می‌توانند با خیال راحت از مغازه‌های کشور برنج مورد نیاز خود را خریداری کنند. 

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی همچنین در خصوص وضعیت عرضه و قیمت مواد غذایی در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: در زمینه عرضه مواد غذایی هیچ کمبودی در کشور وجود ندارد و قیمت این مواد نیز نه تنها افزایش نمی‌یابد بلکه پیش بینی می‌کنیم ظرف چند ماه گذشته تاحدودی نیز کاهش یابد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: واردات ، رسمی ، برنج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار