رئیس شورای بخش بومهن گفت : به مکان انباشته شدن زباله های مختلف صنعتی و خانگی تبدیل شده است چنین آلودگی خطرناک زیست محیطی در حوزه بهداشت پیامد های منفی به همراه دارد .

خرمایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:رودخانه شهر بومهن در گذشته به عنوان محل مناسب گردشگری به دلیل برخی بی تفاوتی ها نسبت به منابع طبیعی هم اکنون با خروج از ساختار گردشگری خود با برخورداری از جذابیت طبیعی به مکان انباشته شدن زباله های مختلف صنعتی و خانگی تبدیل شده است .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :چنین آلودگی خطرناک زیست محیطی و در حوزه بهداشت با ورود به مسیر آب اشامیدنی مردم و استفاده خوراکی از این آب الوده توسط گردشگران ظلمی بزرگ در حق مردم این منطقه و مسافرین است چنین اتفاقی در بخش بومهن پامد های منفی برای ارزیابی عملکرد مسئولان بخش بومهن خواهد داشت .

رئیس شورای بخش بومهن با اشاره به تقویت حوزه گردشگری به عنوان عامل معرفی فرهنگ بومی مناطقی مانند بومهن اضافه کرد:تقویت حوزه گردشگری می تواند اثری مثبت در انعکاس فرهنگ و اداب و رسوم بومی مناقی مانند بومهن باشد .

خرمایی در خاتمه اظهارداشت :وقتی خلاء در زیرساخت ها وجود دارد این اهداف نمی توانند شکل واقعی به خود بگیرند و به مانعی برای معرفی فرهنگ و مناطق باستانی این شهر ها به ویژه بومهن می شوند ./


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.