قم/

توافقات هسته ای نشانه صداقت و منطق ایران است

مشاور امور بانوان و خانواده استانداری قم، توافقات هسته ای در مذاکرات ژنو را نشانه صداقت و منطق ایران در احقاق حقوق هسته ای دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، معصومه ظهیری با تبریک موفقیت های ایران در مذاکرات هسته ای ایران گفت: رهبر معظم انقلاب در این مذاکرات همواره بر حمایت از تیم مذاکره کننده و حفظ اقتدار نظام و دفاع از حقوق هسته ای ملت ایران تاکید داشتند.

وی افزود: حق ملت ایران، دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای و فعال بودن سایت های هسته ای می باشد که با توافقات انجام شده حق غنی‌سازی ایران در خاک خود به رسمیت شناخته شده است.

ظهیری عنوان کرد:ایران با صداقت خود در مذاکرات هسته ای حقانیت خود را اثبات کرد و رهبر معظم انقلاب نیز بارها متذکر شدند که ساخت سلاح های کشتار جمعی حرام است و ایران هرگز به دنبال ساخت بمب هسته ای نیست.

ظهیری خاطرنشان کرد: صداقت ایران در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای و شفاف سازی در این عرصه در بازدیدهای انجام شده از طرف آژانس بین المللی انرژی اتمی اثبات شد و این­بار در مذاکرات ژنو حقانیت و مقاومت ملت ایران اسلامی به ثمر نشست.

عضو هیئت علمی جامعه الزهرا هوشیاری ملت ایران در این برهه از زمان را لازمه ادامه دیپلماسی موفق ایران خواند و گفت: مردم ایران باید با هوشیاری و درایت، وحدت و همبستگی خود را حفظ کنند هم چنان که دشمن نیز متوجه شد که تحریم ها در تغییر اراده مردم ایران نمی تواند کارساز باشد.

مشاور امور بانوان و خانواده استانداری قم اظهار داشت: ایران خواستار برداشته شدن همه تحریم ها و فشارهای اقتصادی است؛ تحریم هایی که به ناحق در برابر حقوق قانونی ایران صورت گرفت.

ظهیری در پایان عنوان کرد: رهنمود های رهبر معظم انقلاب همواره چراغ راه دولتمردان بوده و امیدواریم در جهت تحقق آرمان­های انقلابی و دست­یابی به حقوق قانونی ایران با عنایت به این رهنمود ها گام برداشته شود./

برچسب ها: قم ، توافق ، هسته ، صداقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.