عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه دستاوردهای مذاکرات اخیر در مقایسه با تیم مذاکره‌کننده قبلی، بسیار ارزشمند و قابل توجه است، گفت: غنی‌سازی اورانیوم به رسمیت شناخته شده، ولو در سطح 5 درصد، از سویی دیگر گام‌های اطمینان‌بخشی که در جهت صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران برداشته شد، موجب متزلزل شدن زیر بنای تحریم‌های غرب خواهد شد.

"حمیدرضا ترقی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن خسته نباشید به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران و با اشاره به توافق صورت گرفته با کشورهای 1+5،  اظهار داشت: مذاکرات در گام اول با پیشرفت خوبی همراه بود، البته تا زمان رسیدن به اهداف ملت ایران و تحقق خواسته آنان فاصله زیادی داریم.

وی ادامه داد: در متن این تفاهم بسیاری از خواسته‌های ملت ایران هنوز تحقق پیدا نکرده که این موضوع نیازمند صبر، حوصله و بردباری بیشتری است.

ترقی با بیان اینکه دستاوردهای مذاکرات اخیر در مقایسه با تیم مذاکره‌کننده قبلی، بسیار ارزشمند و قابل توجه است، تصریح کرد: غنی‌سازی اورانیوم به رسمیت شناخته شده، ولو در سطح 5 درصد، از سویی دیگر گام‌های اطمینان‌بخشی که در جهت صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران  برداشته شد، موجب متزلزل شدن زیر بنای تحریم‌های غرب خواهد شد.

وی افزود: خواسته مجلس در خصوص حفظ حقوق هسته‌ای ملت ایران، ذخیره اورانیوم غنی شده برای سوخت نیروگاه بوشهر و همچنین ادامه مطالعات و تحقیقات، نیز تامین شده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان با بیان اینکه در گام اول قدم‌های مثبت و خوبی برداشته شده ولی نباید به همین میزان بسنده و کار را تمام شده تصور کرد، خاطرنشان کرد: پیشرفت خوب صورت گرفته را نباید تحقیر و تضعیف کرد، بلکه باید دولت را در روندی که آغاز کرده و با هوشیاری و درایت دنبال می‌کند، برای رسیدن به نتایج مثبت در آینده یاری کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار