مسئول بين‌الملل حزب مؤتلفه اسلامي سران فتنه را مردگان سياسي دانست و گفت: نباید بهانه‌ای برای تبلیغات علیه نظام جمهوری اسلامی و فراموش شدن ظلمی که در حق ملت کرده‌اند، به دست آن‌ها و اطرافيانشان داد.

"حمیدرضا ترقی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به درگیری اخیر فرزندان "میرحسین موسوی" با نیروهای امنیتی کشور، اظهار داشت: خانواده سران فتنه تاکنون چندین بار نشان دادند که ظرفیت رأفت از سوی نظام جمهوری اسلامی را نداشته و هم چنان به دنبال مسئله سازی و سواستفاده از اين مسئله برای نشان دادن  تغییرناپذيري در موضع خودشان نسبت به نظام هستند.   
 
وی با بيان اينکه دستگاه‌های اطلاعاتی ـ امنیتی کشور باید در شناخت این افراد و جریانات اطرافشان، دقت بیشتری داشته باشند، ادامه داد: اطرافيان سران فتنه از رافت نظام سؤاستفاده مي‌کنند، بنابراین نباید بهانه‌ای برای تبلیغات علیه نظام جمهوری اسلامی و فراموش شدن ظلمی که در حق ملت کرده‌اند، به دست آن‌ها داد. 
 
عضو حزب موتلفه اسلامی با تاکيد بر اينکه سران فتنه به دليل ظلم بر حق ملت و نظام از صحنه جامعه طرد شده‌اند، تصریح کرد: مسلم است که مردم، سران فتنه را مردگان سیاسی تلقی می‌کنند و امروز کسی جز جریان ضد انقلاب که برای آن‌ها کف زده و شادی می‌کنند و بهانه‌ای برای دوباره زندگی کردن آن‌ها پیدا می‌کنند، ارزشی برای آن‌ها قائل نیست. 
 
ترقی با بيان اينکه سران فتنه و اطرافیان به جای آن که از طریق مسئله سازی و جنگ و درگیری خود را مطرح کنند از راه بازگشت به دامان ملت مسیر را طی کنند، بیان داشت: سران فتنه و اطرافيانشان که جز با پرخاشگری و مسئله‌سازی آن هم به کمک دشمنان انقلاب اسلامی خود را مطرح مي‌کنند، نمي‌توانند اذهان جامعه را به سمت خود متوجه کنند مگر آنکه به دامان ملت برگردند.
 
مسئول بین الملل حزب موتلفه خاطر نشان کرد: درگیری و حرکت از سوی خانواده سران فتنه برای عناصر سیاسی نباید جز خفت و ذلت چیز دیگری تلقی شود، بنابراین افتخار این نیست که انسان به وسیله دشمن يا در اثر درگیری و اصطکاک، توجه مردم را به خود جلب کند.  
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار