رئیس هیئت شطرنج مازندران گفت: در اردوی جدید تیم ملی 15 شطرنج باز مازندرانی در رده‌های مختلف سنی مردان و زنان حضور دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ در این بازی که سیدپیمان حسینی لرگانی سنگربان نوشهری و ارزنده تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در درون دروازه ایران قرار داشت از همان ابتدای بازی توان و قدرت خود را به نمایش گذاشت و با پاس گل بسیار زیبای خود گام اول ایران را رقم زد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در حالی در برابر روسیه به برتری رسیده و عنوان قهرمانی را به دست آورد که تیم روسیه قهرمان دو دوره جام جهانی و دو دوره جام بین قاره‌ای را در کارنامه خود داشت و خود را بخت اول قهرمانی در سومین دوره جام بین قار‌ه‌ای به میزبانی کشور امارات می‌دانست.

سیدپیمان حسینی لرگانی، دروازه‌بان ارزنده نوشهری در فینال این رقابت‌ها بارها در مقابل مهاجمان نامدار تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه ایستادگی کرد و با درخشش خود اجازه گلزنی را به آنها نداد و این امر منجر به تقویت بیشتر روحیه بازیکنان ایران شد تا اینکه در نهایت دلاورمردان ایران توانستند با چهارگل تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه را گلباران کرده و در نخستین حضور خود در جام بین قاره‌ای، جام قهرمانی را بالای سر خود ببرند.

دروازه‌بان ملی پوش و ارزشمند مازندرانی همچنین بارها به دلیل عملکرد بسیار خوب و مؤثرش در طول بازی فینال از سوی گزارشگر تلویزیون مورد تمجید قرار گرفت.

از نکات بسیار مهم در این دوره از رقابت‌ها این است که کشور میزبان یعنی امارات، تیم‌های قدرتمند جهان همچون روسیه،برزیل و ایتالیا را در گروه ایران قرار داد و در سمت دیگر خود با تیم‌های نه چندان قدرتمند و مطرح نظیر مکزیک و سوئیس و مراکش قرار داد تا بتواند از این طریق به فینال راه یابد، اما ملی‌پوشان با غیرت فوتبال ساحلی ایران با هنرنمایی دروازه‌بان مازندرانی خود موفق شدند، غول‌های فوتبال ساحلی جهان را یکی پس از دیگری با اقتدار شکست داده و در نیمه‌نهایی با امارات روبرو شود.

در مرحله نیمه نهایی نیز ایران قدرتمندانه تیم میزبان را شکست داد و به فینال راه یافت و در فینال روسیه را با نتیجه چهار بر سه گلباران کرد و بر بام فوتبال ساحلی جهان ایستاد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نوشهر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس با تبریک این قهرمانی ارزشمند به ملت ایران و مردم مازندران، گفت: خوشحال هستیم که بار دیگر ورزش مازندران و نوشهر توانست در میدان ورزشی بین‌المللی با پرورش ورزشکاران و قهرمانان بزرگی همچون سیدپیمان حسینی، دروازه بان اول تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بدرخشد و این چنین در کسب افتخاری بزرگ سهم بسزایی داشته باشد.

محراب ملایی افزود: کمیته استقبال از این ملی‌پوش ارزشمند نوشهری تشکیل می‌شود و مطمئناً مراسم استقبال بسیار خوبی انجام می‌شود.
 انتهای پیام/ز
برچسب ها: شطرنج ، مردان ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.