مطالبات مردم خواسته های به حقی است که فقط مربوط به يک دولت خاص نيست و به کل نظام تعلق دارد و بايد در اين زمينه همه اجزای نظام کوشا باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، استاندار گيلان در مجمع نمایندگان این استان گفت : تمام تلاش خود را به همراه نمايندگان انجام می دهيم تا بيشترين ميزان اعتبارات را جذب کنيم.

محمد علی نجفی با بيان اينکه مديران بايد آمار دقيق و شفاف از وضعيت حوزه ی اجرايی خود ارائه دهند گفت : مقايسه اين آمار با ميانگين کشوری شاخص مناسب برای دريافت اعتبارات بيشتر در بودجه سال آيندهاست.

استاندار ، اعتبارات دولتی را به تنهايی کافی برای اجرای طرح های عمرانی ندانست و افزود: تشويق سرمايه گذاری بخش خصوصی با کمک نمايندگان و معاونت برنامه ريزی نظارت راهبردی رياست جمهوری و با انتشار اوراق مشارکت می تواند نیازهای استان را برآورده سازد.

استاندار گفت : رسانه ها می توانند در جذب اين اعتبارات از طريق اطلاع رسانی از مزايای بهره مندی از اوراق مشارکت نقش آفرين باشند.

نجفی با تاکيد بر اينکه در اجرایطرح های ملی مديران بايد با جديت تلاش کنند گفت : يکی از شاخص های ارزيابی دستگاه های اجرايی استفاده از منابع اعتباری وزارتخانه ها است ./.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.