فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از به هلاکت رساندن یک نفر قاچاقچی مسلح و کشف بیش از 60 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شمال سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان.، حسن اسداللهی افزود: مرزداران فرماندهی مرزبانی در شمال سیستان و بلوچستان در حین اجرای کمین و پایش نوار مرزی، تعدادی قاچاقچی کوله‌باری مواد مخدر که برخلاف نصب علائم هشداردهنده، با عبور از منطقه حریم ممنوعه مرزی قصد ورود به داخل خاک کشورمان داشتند را مشاهده کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه بین نیروهای پلیس و قاچاقچیان خبر داد و اذعان داشت: بلافاصله اکیپ‌های دیگری از مأموران در منطقه کمین حضور یافتند و قاچاقچیان که توان مقابله با آنها را در خود نمی‌دیدند با استفاده از تاریکی شب به خاک کشور افغانستان متواری شدند.

اسداللهی هزینه و تاوان شرارت، تجاوز به مرزهای کشور و قاچاق مواد مخدر برای متخلفان را بسیار سنگین و جبران‌ناپذیر توصیف کرد و افزود: مرزداران این فرماندهی در پاکسازی‌‌های جداگانه پس از خاتمه عملیات، موفق شدند ضمن کشف جسد یک نفر از قاچاقچیان مسلح، مقدار 26 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را نیز کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مراتب اعتراض شدید مرزبان درجه یک کشورمان به مرزبان کشور مقابل ابلاغ شد و از محل تجاوز به حریم ممنوعه مرزی، صحنه درگیری و آثار و علائم تجاوزات صورت گرفته به صورت مشترک بازدید شد که تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط با پرونده ادامه دارد.
انتهای پیام/
برچسب ها: هلاکت ، قاچاقچی ، مواد ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.